Branding Για Συγγραφείς. Ένα Βήμα Που Αυξάνει Πωλήσεις Και Επιτυχία.


Το να δημιουργήσεις μια Επιχειρηματική Ταυτότητα ή ένα αναγνωρίσιμο και επιτυχημένο εμπορικό σήμα, δεν είναι εύκολη διαδικασία.

ΟΜΩΣ εάν θέλεις – ως Συγγραφέας της Γενιάς μας – να έχεις επιτυχία και πωλήσεις, πολύ μεγαλύτερες και από τα πιο τρελά σου όνειρα, τότε οφείλεις να μάθεις τα πάντα γύρω από το Self Branding για Συγγραφείς, και φυσικά να χτίσεις την δική σου ξεκάθαρη Συγγραφική Ταυτότητα / Author’s Brand.

Επειδή δεν είμαστε ίδιοι, το ύφος μας, οι κατηγορίες των βιβλίων μας, αλλά και τι είναι σημαντικό για μας ως ανθρώπινα πλάσματα, αλλά και ως συγγραφείς, διαφέρουν.

Αυτή η διαφορετικότητα είναι που κάνει μοναδική την Συγγραφική μας Ταυτότητα/Author’s Brand.

Πολλοί Συγγραφείς της Γενιάς μας, χωρίς να γνωρίζουν ξεκάθαρα και συνειδητά ποια είναι η Προσωπική Συγγραφική Ταυτότητά τους, δημιουργούν ένα σωρό λογαριασμούς στα social media, μπορεί να διαθέτουν κι ένα site/blog και ελπίζουν, μέσα από όσα μοιράζονται με τα μέλη τους, πως θα έχουν επιτυχία, φανατικούς αναγνώστες και πως θα ενισχύσουν τις πωλήσεις τους.

Όμως όταν διαπιστώνουν πως το επιθυμητό αποτέλεσμα δεν έρχεται, απογοητεύονται και δεν ξέρουν τι έχουν κάνει λάθος.

Το λάθος δεν είναι οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (social media), ούτε και το σχεδιαστικό κομμάτι του site/blog τους.

Το λάθος έχει να κάνει με το γεγονός ότι ο Συγγραφέας της Γενιάς Μας που δεν έχει ξεκάθαρη Συγγραφική Ταυτότητα / δεν έχει κάνει καλά την δουλειά τους όσον αφορά το Self Branding For Authors, δεν μεταφέρει ένα ξεκάθαρο και συνειδητό μήνυμα σε όσους έρχονται σε επαφή μαζί του. Δεν τους μεταφέρει μια ξεκάθαρη και συνειδητή εικόνα.

Το Self Branding Για Συγγραφείς Χτίζεται + Είναι Επικοινωνία.

Και το Self Branding για τους Συγγραφείς της Γενιάς μας, δεν πρέπει – ως έκφραση – να σου προκαλεί φόβο, ανασφάλεια, πανικό ή αγωνία.

Γιατί το Branding πλέον δεν αφορά μόνο τις μεγάλες εμπορικές επιχειρήσεις, αλλά αφορά και τα φυσικά πρόσωπα που δραστηριοποιούνται σε έναν οποιονδήποτε τομέα.

Από την στιγμή που απευθύνεσαι ως Συγγραφέας σε άλλους ανθρώπους και θέλεις να σε εμπιστευτούν, να αγοράσουν και να εμπνευστούν από το προϊόν της καλλιτεχνικής/συγγραφικής δημιουργίας σου – το βιβλίο σου – τότε το Self Branding For Authors, δηλαδή μια ξεκάθαρη Συγγραφική Ταυτότητά Σου, σου είναι απολύτως απαραίτητη.

Οι αναγνώστες σου πρέπει να κατανοήσουν εσένα κι εσύ θα πρέπει να κατανοήσεις τους αναγνώστες για τους οποίους γράφεις.

Και η κατανόηση αυτή έχει ΠΑΝΤΑ ως αποτέλεσμα την επιτυχία και τις αυξημένες πωλήσεις των βιβλίων, γιατί οι απλοί αναγνώστες, αν έχεις χτίσει και επικοινωνήσει καλά και ξεκάθαρα την Ταυτότητά σου Ως Συγγραφέας, μετατρέπονται σε φανατικοί οπαδοί της δουλειάς σου.

Γι’ αυτό λοιπόν το χτίσιμο του branding σου / το χτίσιμο μιας ξεκάθαρης Συγγραφικής Ταυτότητας – από την πλευρά σου – θα πρέπει να είναι ένα αναπόσπαστο μέρος όσων ονειρεύεσαι να πετύχεις ως Συγγραφέας και ως Άνθρωπος της Γενιάς μας.

Γι’ αυτό λοιπόν πάρε μολύβι και χαρτί και ας κάνουμε μαζί ένα μικρό brainstorming που αφορά την Ταυτότητά σου, το Brand σου, ως Συγγραφέας.

Κάνε ξεκάθαρο μέσα σου το πώς θα ήθελες οι αναγνώστες σου να σε ξέρουν, να μιλούν και να σε σκέφτονται ως Συγγραφέα απαντώντας στις παρακάτω ερωτήσεις:

  • Με ποια είδη συγγραφής θέλεις να διαπρέψεις;

  • Ποια θα είναι τα θέματα τα οποία θα σε χαρακτηρίζουν ως Συγγραφέα;

  • Τι είδους ιστορίες θέλεις να αφηγηθείς μέσα από τις σελίδες σου;

  • Με ποιον τρόπο θα «βοηθήσεις» τους αναγνώστες σου;

  • Τι είδους αναγνώστες θέλεις να έλξεις μέσα από τα βιβλία σου;

  • Θέλεις να γράφεις ένα βιβλίο την φορά;

  • Ή θέλεις να δημιουργήσεις μια σειρά βιβλίων γύρω από το ίδιο θέμα;

  • Ως άνθρωπος και ως συγγραφέας ποιες είναι οι αξίες και τα ενδιαφέροντά σου;

  • Τι είναι αυτό που πραγματικά σε παθιάζει;

  • Υπάρχει κάποιο κομμάτι αυτού που είσαι (ως άνθρωπος και ως συγγραφέας) που πολύ θα ήθελες να μοιραστείς με τους αναγνώστες των βιβλίων σου;

  • Ποια είναι η δική σου προσωπική διαδρομή;

  • Με ποια φράση ή λέξη θα ήθελες να συνδέσεις το όνομά σου ως Συγγραφέας;

  • Θέλεις να είσαι η/ο Συγγραφέας καταπληκτικών μυθιστορημάτων μυστηρίου; Ρομαντικών μυθιστορημάτων;

  • Θέλεις να είσαι Συγγραφέας/Σύμβουλος/Coach;

  • Θέλεις να είσαι Συγγραφέας/Ειδικός πάνω σε ένα συγκεκριμένο αντικείμενο;

  • Ή θα ήθελες δίπλα στο όνομά σου και στην ιδιότητα του συγγραφέα, να μην υπάρχει απολύτως τίποτε άλλο;

Πολλές μεγάλες εταιρίες που έχουν ένα ισχυρό και ξεκάθαρο brand/ταυτότητα διαθέτουν στις εγκαταστάσεις τους και το Βιβλίο ή την Βίβλο της Εταιρικής Ταυτότητάς τους/Brand.

Και επιστρέφουν στο περιεχόμενο αυτού του βιβλίου ξανά και ξανά ώστε να βεβαιωθούν πως το μήνυμα και η εικόνα που περνούν στους παλιούς και νέους πελάτες τους, έχει συνέπεια, είναι ξεκάθαρο και εμπεριέχει τις αξίες και το περιεχόμενο που έχουν αποφασίσει για την Ταυτότητά τους.

Και όταν κάνεις ξεκάθαρη αυτή την εικόνα μέσα σου, αλλά και στο χαρτί, τότε δημιούργησε τους λογαριασμούς που επιθυμείς στα social media, τότε χτίσε το προσωπικό σου site/blog και άρχισε να επικοινωνείς με τους μελλοντικούς αναγνώστες σου προβάλλοντας ξανά και ξανά την δική σου Συγγραφική Ταυτότητα / το δικό σου Self Branding ως Συγγραφέας.

Και αν σου είναι δύσκολο να απαντήσεις μόνος σου/μόνη σου και ξεκάθαρα τις παραπάνω branding ερωτήσεις, τότε ζήτα την βοήθεια των ανθρώπων που είναι γύρω σου και σε γνωρίζουν καλά.

Ρώτα μέλη της οικογένειάς σου, ή τους φίλους που εμπιστεύεσαι, ακόμη και συνεργάτες ή/και πελάτες:

  • Ποιες πιστεύεις ότι είναι οι αξίες μου ως Άνθρωπος και ως Συγγραφέας;

  • Ποια πιστεύεις πως είναι τα πολύ δυνατά και ξεχωριστά μου σημεία;

  • Τι είναι αυτό που κάνω πολύ