Το να δημιουργήσεις μια Επιχειρηματική Ταυτότητα ή ένα αναγνωρίσιμο και επιτυχημένο εμπορικό σήμα, δεν είναι εύκολη διαδικασία.
ΟΜΩΣ εάν θέλεις – ως Συγγραφέας της Γενιάς μας – να έχεις επιτυχία και πωλήσεις, πολύ μεγαλύτερες και από τα πιο τρελά σου όνειρα, τότε οφείλεις να μάθεις τα πάντα γύρω από το Self Branding για Συγγραφείς, και φυσικά να χτίσεις την δική σου ξεκάθαρη Συγγραφική Ταυτότητα / Author’s Brand.
Επειδή δεν είμαστε ίδιοι, το ύφος μας, οι κατηγορίες των βιβλίων μας, αλλά και τι είναι σημαντικό για μας ως ανθρώπινα πλάσματα, αλλά και ως συγγραφείς, διαφέρουν.
Αυτή η διαφορετικότητα είναι που κάνει μοναδική την Συγγραφική μας Ταυτότητα/Author’s Brand.
Πολλοί Συγγραφείς της Γενιάς μας, χωρίς να γνωρίζουν ξεκάθαρα και συνειδητά ποια είναι η Προσωπική Συγγραφική Ταυτότητά τους, δημιουργούν ένα σωρό λογαριασμούς στα social media, μπορεί να διαθέτουν κι ένα site/blog και ελπίζουν, μέσα από όσα μοιράζονται με τα μέλη τους, πως θα έχουν επιτυχία, φανατικούς αναγνώστες και πως θα ενισχύσουν τις πωλήσεις τους.
Όμως όταν διαπιστώνουν πως το επιθυμητό αποτέλεσμα δεν έρχεται, απογοητεύονται και δεν ξέρουν τι έχουν κάνει λάθος.
Το λάθος δεν είναι οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης (social media), ούτε και το σχεδιαστικό κομμάτι του site/blog τους.
Το λάθος έχει να κάνει με το γεγονός ότι ο Συγγραφέας της Γενιάς Μας που δεν έχει ξεκάθαρη Συγγραφική Ταυτότητα / δεν έχει κάνει καλά την δουλειά τους όσον αφορά το Self Branding For Authors, δεν μεταφέρει ένα ξεκάθαρο και συνειδητό μήνυμα σε όσους έρχονται σε επαφή μαζί του. Δεν τους μεταφέρει μια ξεκάθαρη και συνειδητή εικόνα.
Το Self Branding Για Συγγραφείς Χτίζεται + Είναι Επικοινωνία.
Και το Self Branding για τους Συγγραφείς της Γενιάς μας, δεν πρέπει – ως έκφραση – να σου προκαλεί φόβο, ανασφάλεια, πανικό ή αγωνία.
Γιατί το Branding πλέον δεν αφορά μόνο τις μεγάλες εμπορικές επιχειρήσεις, αλλά αφορά και τα φυσικά πρόσωπα που δραστηριοποιούνται σε έναν οποιονδήποτε τομέα.
Από την στιγμή που απευθύνεσαι ως Συγγραφέας σε άλλους ανθρώπους και θέλεις να σε εμπιστευτούν, να αγοράσουν και να εμπνευστούν από το προϊόν της καλλιτεχνικής/συγγραφικής δημιουργίας σου – το βιβλίο σου – τότε το Self Branding For Authors, δηλαδή μια ξεκάθαρη Συγγραφική Ταυτότητά Σου, σου είναι απολύτως απαραίτητη.
Οι αναγνώστες σου πρέπει να κατανοήσουν εσένα κι εσύ θα πρέπει να κατανοήσεις τους αναγνώστες για τους οποίους γράφεις.
Και η κατανόηση αυτή έχει ΠΑΝΤΑ ως αποτέλεσμα την επιτυχία και τις αυξημένες πωλήσεις των βιβλίων, γιατί οι απλοί αναγνώστες, αν έχεις χτίσει και επικοινωνήσει καλά και ξεκάθαρα την Ταυτότητά σου Ως Συγγραφέας, μετατρέπονται σε φανατικοί οπαδοί της δουλειάς σου.
Γι’ αυτό λοιπόν το χτίσιμο του branding σου / το χτίσιμο μιας ξεκάθαρης Συγγραφικής Ταυτότητας – από την πλευρά σου – θα πρέπει να είναι ένα αναπόσπαστο μέρος όσων ονειρεύεσαι να πετύχεις ως Συγγραφέας και ως Άνθρωπος της Γενιάς μας.
Γι’ αυτό λοιπόν πάρε μολύβι και χαρτί και ας κάνουμε μαζί ένα μικρό brainstorming που αφορά την Ταυτότητά σου, το Brand σου, ως Συγγραφέας.
Κάνε ξεκάθαρο μέσα σου το πώς θα ήθελες οι αναγνώστες σου να σε ξέρουν, να μιλούν και να σε σκέφτονται ως Συγγραφέα απαντώντας στις παρακάτω ερωτήσεις:
Με ποια είδη συγγραφής θέλεις να διαπρέψεις;
Ποια θα είναι τα θέματα τα οποία θα σε χαρακτηρίζουν ως Συγγραφέα;
Τι είδους ιστορίες θέλεις να αφηγηθείς μέσα από τις σελίδες σου;
Με ποιον τρόπο θα «βοηθήσεις» τους αναγνώστες σου;
Τι είδους αναγνώστες θέλεις να έλξεις μέσα από τα βιβλία σου;
Θέλεις να γράφεις ένα βιβλίο την φορά;
Ή θέλεις να δημιουργήσεις μια σειρά βιβλίων γύρω από το ίδιο θέμα;
Ως άνθρωπος και ως συγγραφέας ποιες είναι οι αξίες και τα ενδιαφέροντά σου;
Τι είναι αυτό που πραγματικά σε παθιάζει;
Υπάρχει κάποιο κομμάτι αυτού που είσαι (ως άνθρωπος και ως συγγραφέας) που πολύ θα ήθελες να μοιραστείς με τους αναγνώστες των βιβλίων σου;
Ποια είναι η δική σου προσωπική διαδρομή;
Με ποια φράση ή λέξη θα ήθελες να συνδέσεις το όνομά σου ως Συγγραφέας;
Θέλεις να είσαι η/ο Συγγραφέας καταπληκτικών μυθιστορημάτων μυστηρίου; Ρομαντικών μυθιστορημάτων;
Θέλεις να είσαι Συγγραφέας/Σύμβουλος/Coach;
Θέλεις να είσαι Συγγραφέας/Ειδικός πάνω σε ένα συγκεκριμένο αντικείμενο;
Ή θα ήθελες δίπλα στο όνομά σου και στην ιδιότητα του συγγραφέα, να μην υπάρχει απολύτως τίποτε άλλο;
Πολλές μεγάλες εταιρίες που έχουν ένα ισχυρό και ξεκάθαρο brand/ταυτότητα διαθέτουν στις εγκαταστάσεις τους και το Βιβλίο ή την Βίβλο της Εταιρικής Ταυτότητάς τους/Brand.
Και επιστρέφουν στο περιεχόμενο αυτού του βιβλίου ξανά και ξανά ώστε να βεβαιωθούν πως το μήνυμα και η εικόνα που περνούν στους παλιούς και νέους πελάτες τους, έχει συνέπεια, είναι ξεκάθαρο και εμπεριέχει τις αξίες και το περιεχόμενο που έχουν αποφασίσει για την Ταυτότητά τους.
Και όταν κάνεις ξεκάθαρη αυτή την εικόνα μέσα σου, αλλά και στο χαρτί, τότε δημιούργησε τους λογαριασμούς που επιθυμείς στα social media, τότε χτίσε το προσωπικό σου site/blog και άρχισε να επικοινωνείς με τους μελλοντικούς αναγνώστες σου προβάλλοντας ξανά και ξανά την δική σου Συγγραφική Ταυτότητα / το δικό σου Self Branding ως Συγγραφέας.
Και αν σου είναι δύσκολο να απαντήσεις μόνος σου/μόνη σου και ξεκάθαρα τις παραπάνω branding ερωτήσεις, τότε ζήτα την βοήθεια των ανθρώπων που είναι γύρω σου και σε γνωρίζουν καλά.
Ρώτα μέλη της οικογένειάς σου, ή τους φίλους που εμπιστεύεσαι, ακόμη και συνεργάτες ή/και πελάτες:
Ποιες πιστεύεις ότι είναι οι αξίες μου ως Άνθρωπος και ως Συγγραφέας;
Ποια πιστεύεις πως είναι τα πολύ δυνατά και ξεχωριστά μου σημεία;
Τι είναι αυτό που κάνω πολύ καλά για σένα και σε βοηθά;
Τι είναι αυτό που πραγματικά κερδίζεις διαβάζοντας τα όσα γράφω;
Γιατί σου αρέσει να διαβάζεις τα όσα γράφω;
Πως θα με περιέγραφες;
Και όταν καταγράψεις τις απαντήσεις τους, τότε κάνε την κατάλληλη επεξεργασία και προσέθεσε στην δική σου Προσωπική και Ξεχωριστή Ταυτότητα τα στοιχεία που θέλεις να έχει το Brand σου, ως Συγγραφέας της Γενιάς μας.
Αν δεν σου αρέσουν αυτά που θα ακούσεις από τους ανθρώπους που έχεις γύρω σου, θέτοντάς τους τα παραπάνω ερωτήματα, τότε άρπαξε την ευκαιρία για αλλαγή. Εάν το θέλεις πραγματικά, είμαι σίγουρη ότι θα ξέρεις και τι να κάνεις.
Και δυο επιπλέον λόγια που πιστεύω ότι θα σε βοηθήσουν λίγο παραπάνω σε αυτή την διαδρομή.
Εάν έχεις επιλέξει να είσαι ή να γίνεις Συγγραφέας μιας συγκεκριμένης κατηγορίας και θεματολογίας μη-λογοτεχνικών βιβλίων, ναι, είναι πολύ πιο εύκολο για σένα να σχεδιάσεις, να χτίσεις και να επικοινωνήσεις την Ταυτότητά Σου/Το Brand Σου.
Όμως εάν έχεις επιλέξει να είσαι ή να γίνεις Συγγραφέας μη-λογοτεχνικών βιβλίων διαφορετικής θεματολογίας, ή αν έχεις επιλέξει να γράφεις λογοτεχνία διαφορετικών κατηγοριών, αναγνωρίζω πως το να σχεδιάσεις, να χτίσεις και να επικοινωνήσεις την Ταυτότητά Σου/Το Brand Σου, ίσως αυτή την στιγμή να φαντάζει κάτι το δύσκολο.
Όμως αν ανήκεις σε αυτή την κατηγορία των συγγραφέων, τότε βεβαιώσου ότι βρίσκεις μια «θεματική ομπρέλα» που θα αγκαλιάσει όλη την συγγραφική σου δράση.
Ναι, εάν το σκεφτείς λίγο καλύτερα και λίγο παραπάνω, είμαι σίγουρη πως θα βρεις εκείνη την «θεματική ομπρέλα» που μπορεί να αγκαλιάσει το σύνολο του έργου και της δράσης σου ως Συγγραφέας και ως Άνθρωπος.
Ακόμη κι αν τα μυθιστορήματά σου μοιάζουν διαφορετικά, μήπως γράφεις για μια συγκεκριμένη γενιά ηρώων; Μήπως οι ήρωές σου δρουν σε συγκεκριμένους τόπους και χρόνους; Μήπως τους απασχολούν συγκεκριμένα θέματα; Μήπως υπάρχει ένα συγκεκριμένο μοτίβο προσωπικότητας ανάμεσα στους ήρωές σου;
Η Ξεκάθαρη Συγγραφική Ταυτότητα/Author’s Self Branding βοηθά τους Συγγραφείς της Γενιάς μας να πουλήσουν περισσότερα βιβλία και να αποκτήσουν περισσότερους φανατικούς αναγνώστες και οπαδούς των βιβλίων τους.
Το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με εταιρίες που έχουν ξεκάθαρο Εταιρικό Branding, όπως για παράδειγμα η Apple. Πουλάνε περισσότερα από τα προϊόντα τους, αλλά και οι πελάτες τους δεν είναι απλοί καταναλωτές, είναι φανατικοί οπαδοί όσων δημιουργεί η Apple.
Να θυμάσαι πως το Brand σου, η Συγγραφική Ταυτότητά σου ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ.
Κι εσύ είσαι ένα υπέροχο και μοναδικά αυθεντικό ανθρώπινο πλάσμα. Αυτή την μοναδικότητα και αυτή την αυθεντικότητα βεβαιώσου ότι την «φέρνεις» μέσα στην Ταυτότητά σου ως Συγγραφέας.
Δεν θέλεις να δημιουργήσεις μια ψεύτικη περσόνα μέσα στο Brand σου. Θέλεις απλά να προβάλεις και να κάνεις ξεκάθαρο στους αναγνώστες σου ποιος/ποια πραγματικά είσαι, ποιες είναι οι αξίες σου, τι είδους βιβλία σου αρέσει να γράφεις και γιατί.
Όταν το επικοινωνήσεις αυτό ξεκάθαρα, καλά και συνειδητά, τότε οι αναγνώστες σου παίρνουν πολύ πιο εύκολα την απόφαση να αγοράσουν, να διαβάσουν και να συστήσουν το βιβλίο σου.
Αυτό συνεπάγετε επιτυχία και πωλήσεις κι αυτό είναι – στην τελική – αυτό που ζητά ένας Συγγραφέας της Γενιάς μας, ανεξάρτητα από το αν γράφει για χόμπι, ή γράφει γιατί θέλει να κάνει την συγγραφή επάγγελμα.
Και τώρα θέλω να ακούσω από σένα. Γράψε μου... Είναι η Ταυτότητά σου Ως Συγγραφέας Ξεκάθαρη και Συνειδητή; Σε βοήθησαν οι παραπάνω ερωτήσεις ή θα χρειαστείς την βοήθεια των δικών σου ανθρώπων για να χτίσεις το δικό σου προσωπικό Author’s Brand;
Το ξέρω πως αν είναι η πρώτη φορά που έρχεσαι σε επαφή με το αντικείμενο αυτό, μπορεί η όλη διαδικασία να σου φαίνεται βουνό, αλλά πίστεψέ με, δεν είναι και σίγουρα αξίζει τον κόπο να μπεις στην δράση, να εφαρμόσεις όσα έμαθες μαζί μου, σήμερα εδώ και φυσικά να σχεδιάσεις και να συνειδητοποιήσεις την δική σου προσωπική Ταυτότητα ως Συγγραφέας.
Θα χαρώ πολύ να μοιραστείς μαζί μου, όσες περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς. Μην ξεχνάς πως ένα σωρό υπέροχα πλάσματα βρίσκονται εδώ σε καθημερινή βάση και… που ξέρεις, ίσως η δική σου προσωπική μαρτυρία, βοηθήσει και τους ίδιους πάρα πολύ.
Για μια ακόμη φορά σε ευχαριστώ που διαβάζεις, παρακολουθείς και μοιράζεσαι με τόση καλοσύνη και ενθουσιασμό, τα όσα συμβαίνουν κάθε εβδομάδα εδώ.
Και αν πιστεύεις πως όσα έμαθες σήμερα εδώ είναι χρήσιμα κι ενδιαφέροντα, τότε μη χάνεις στιγμή, μοιράσου τα με φίλους, συναδέλφους ή και συνεργάτες/πελάτες που πιστεύεις ότι μπορεί να τους βοηθήσουν. Είναι υπέροχο να είμαστε γενναιόδωροι.
Θέλω να ξέρεις πως γεμίζεις την καρδιά μου με την αγάπη και την ενέργεια που χρειάζομαι για να συνεχίζω… Σε ευχαριστώ κι ελπίζω να κάνω ακριβώς το ίδιο κι εγώ για σένα.
Μαρία
ΥΓ. Εάν θέλεις να λάβεις την καλύτερη εκπαίδευση που θα μπορούσες να έχεις ποτέ για την Συγγραφή, Έκδοση Και Προώθηση Των Μυθιστορημάτων Σου (Σε Ελλάδα Και Σε Ένα Παγκόσμιο Αναγνωστικό Κοινό), σε συνδυασμό με την προσωπική μου υποστήριξη για κάθε βήμα αυτής της διαδρομής, ώστε να τα καταφέρεις.
ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ ΤΩΡΑ ΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ:
ΠΡΙΝ ΑΠΟΣΥΡΘΕΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΝΟΜΙΑ + ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΤΟ ΣΥΝΟΔΕΥΤΟΥΝ ΚΑΝΕ CLICK ΕΔΩ.
Όμως σου θυμίζω πως διαθέτουμε μόνο έναν μικρό αριθμό σεμιναρίωνσε αυτή την πολύ ειδική τιμή, με τα πακέτα και τα προνόμια που το συνοδεύουν. Κι όλο αυτό για ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα. ΚΑΝΕ CLICK ΕΔΩ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ