Οι νέοι συγγραφείς της γενιάς μας κάνουν λάθη.
Λάθη που αφορούν τόσο την συγγραφή του ίδιου τους του βιβλίου, όσο και τις επιλογές που κάνουν (ή δεν κάνουν) για την έκδοση και προώθηση των βιβλίων τους, αλλά και της ίδιας της Συγγραφικής Ταυτότητάς τους.
Έχω συναντήσει αρκετές εκατοντάδες συγγραφείς πλέον, που την πρώτη τους φορά επαναλαμβάνουν τα ίδια ακριβώς λάθη, ενώ την δεύτερη φορά…
Είτε αυτή η δεύτερη φορά, αφορά ένα νέο τους βιβλίο, είτε αφορά το πρώτο τους βιβλίο, που όμως το προσεγγίζουν, αυτή την δεύτερη φορά – έχοντας πλέον την γνώση – προσεγγίζουν τα πάντα, (συγγραφή, έκδοση και προώθηση), εντελώς διαφορετικά.
Σήμερα μοιράζομαι μαζί σου την λίστα με αυτά τα 15 μοιραία λάθη για να μην τα επαναλάβεις κι εσύ, αλλά και για να σε βοηθήσω να τα αποφύγεις.
Τα λάθη αυτά μπορεί να σου κοστίσουν πολλές ώρες, αλλά και να σου στερήσουν αρκετά χιλιάδες ευρώ από τα έσοδα που μπορείς να έχεις ως Συγγραφέας της Γενιάς μας και χωρίζονται σε 3 μεγάλες κατηγορίες:
Λάθη Σχεδιασμού & Προετοιμασίας.
Λάθη Μάρκετινγκ
Λάθη Έκδοσης & Προώθησης
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν!
Στρατηγικά Λάθη Σχεδιασμού & Προετοιμασίας
1) Το να μην έχεις μια ξεκάθαρη εικόνα/όραμα για το βιβλίο και την Συγγραφική σου Ταυτότητα.
Εάν δεν είναι ξεκάθαρο μέσα σου το γιατί εσύ θέλεις να γράψεις – ή ήδη γράφεις – αυτό το βιβλίο…
Τότε μπορεί να ξοδέψεις ώρες και ώρες σε μια δραστηριότητα, που τόσο στην διαδρομή δεν θα σου προσφέρει όλες τις απολαύσεις της, αλλά και στο τέλος… αυτός ο κόπος μπορεί να καταλήξει στο συρτάρι.
Γι' αυτό λοιπόν, είναι πάρα πολύ σημαντικό - από την αρχή - να γνωρίζεις πολύ καλά και ξεκάθαρα μέσα σου, όλα όσα θέλεις να πετύχεις μέσα από την συγγραφή των βιβλίων σου.
2) Το να μην έχεις μια ξεκάθαρη ιδέα και ένα ξεκάθαρο θέμα για το βιβλίο σου.
Εάν δεν μπορείς να αποτυπώσεις την ιδέα και το θέμα του βιβλίου σου ξεκάθαρα και κατανοητά σε μια σύντομη – πολύ πολύ σύντομη – πρόταση, τότε έχεις πρόβλημα.
Αν χρειάζεται να εξηγήσεις με πολλές προτάσεις και για αρκετή ώρα σε κάποιον, τι πραγματεύεται το βιβλίο σου, τότε το θέμα και η ιδέα σου δεν είναι ξεκάθαρα μέσα σου.
Κι αν το θέμα και η ιδέα για το βιβλίο σου δεν είναι ξεκάθαρα μέσα σου, δεν θα μπορέσεις ποτέ να ολοκληρώσεις κάτι τόσο μεγάλο, πολύπλοκο και πολύπλευρο, όπως είναι ένα μυθιστόρημα, που να είναι κατανοητό και ενδιαφέρον για τους αναγνώστες σου.
3) Το να μην γνωρίζεις, αλλά και το να μην εστιάζεις σε όσα ήδη είσαι καλή/καλός.
Κάποιοι συγγραφείς είναι πολύ καλοί στους διαλόγους, άλλοι στις περιγραφές, άλλοι στους έντονα συναισθηματικούς ήρωες, άλλοι στο πρώτο πρόσωπο, και άλλοι στο τρίτο πρόσωπο.
Εάν δεν γνωρίζεις που είσαι καλός/καλή και που όχι, δεν θα μπορέσεις ποτέ να δομήσεις μια πλοκή ενός μυθιστορήματος γύρω από τα «έμφυτα» ταλέντα σου, αλλά και δεν θα ξέρεις που να εστιάσεις για να βελτιωθείς.
4) Το να μην δημιουργείς από την αρχή ένα πλάνο.
Είτε σου αρέσει, είτε όχι, το μυθιστόρημα είναι ένα μεγάλο σε όγκο λογοτεχνικό κείμενο με πολλά επίπεδα, με μία βασική γραμμή πλοκής, με παράλληλες γραμμές πλοκής, με στιγμές έντασης, εκτόνωσης, με κορυφώσεις, με προσωπικές διαδρομές και αλλαγές για τους ήρωες, με λεπτομέρειες που κάνουν την διαφορά, με περιγραφές, διαλόγους, κλιμακώσεις και ήρωες που βιώνουν την ιστορία που έχουμε εμπνευστεί.
Όλα τα παραπάνω δεν προκύπτουν από τυχαίες εμπνεύσεις, ΜΟΝΟ.
Όλα τα παραπάνω – εάν θέλεις το μυθιστόρημά σου να έχει επιτυχία - είναι αποτέλεσμα οργάνωσης και συνειδητών επιλογών. Είναι αποτέλεσμα κάποιας μορφής σκελετού και σχεδιαγράμματος.
Και πλέον, οι συγγραφείς της γενιάς μας (ανάλογα τον τύπο του συγγραφέα που είναι, αλλά και ανάλογα με το βιβλίο που γράφουν την κάθε φορά) έχουν στην διάθεσή τους μια σειρά από τρόπους και τεχνικές για να οργανωθούν και να συνθέσουν τον σκελετό/σχεδιάγραμμά τους.
Χωρίς αυτού του είδους την οργάνωση, μπορεί η συγγραφή ενός μυθιστορήματος να μοιάζει – και να είναι για σένα – μια χρονοβόρα και επώδυνη διαδικασία, ενώ στ’ αλήθεια πρόκειται για ένα μονοπάτι που μπορείς να το διανύσεις εύκολα, γρήγορα, αλλά και η πορεία του να είναι απολαυστική.
5) Το να μην προγραμματίζεις τις ώρες που θα γράφεις.
Η φράση «θα γράψω όταν…» μήπως σου είναι γνώριμη;
Ή μήπως έπεσες με τα μούτρα στην συγγραφή του μυθιστορήματός σου και τώρα έχεις κουραστεί και έχεις βαρεθεί;
Η συγγραφή ενός μυθιστορήματος μοιάζει πολύ με την προπόνηση που καλείται να κάνει κάποιος όταν θέλει να τρέξει σε μαραθώνιο.
Αν προπονείται πολύ λίγο, δεν θα καταφέρει ποτέ να ολοκληρώσει τα 42 χιλιόμετρα αυτής της διαδρομής, αλλά και αν το παρακάνει με την προπόνηση, κινδυνεύει να τραυματιστεί και το σώμα του να τον εγκαταλείψει.
Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με την συγγραφή.
Αν γράφεις πολύ λίγο την κάθε φορά, κινδυνεύεις να μην ολοκληρώσεις ποτέ το μυθιστόρημά σου και να το «σέρνεις» από μήνα σε μήνα, και αν ποτέ το ολοκληρώσεις, να έχεις κουραστεί από αυτή την διαδρομή, υπερβολικά.
Από την άλλη, αν το παρακάνεις, μπορεί και πάλι να τα παρατήσεις, γιατί και πάλι θα έχεις κουραστεί, υπερβολικά.
Και όπως αντιλαμβάνεσαι, όλο αυτό ουδεμία σχέση έχει με το πόσο καλός και ταλαντούχος συγγραφέας είσαι, ή δεν είσαι.
Γι’ αυτό λοιπόν σταμάτα να χρησιμοποιείς την φράση «θα γράψω όταν…» και άρχισε να γράφεις με πρόγραμμα, συστηματικά, συνειδητά και με ανθρώπινους ρυθμούς.
6) Το να εστιάζεσαι σε λάθος πράγματα.
Πώς μετράς την πορεία και την εξέλιξή σου ως Συγγραφέας;
Με τις λέξεις που γράφεις; Με τον αριθμό των μυθιστορημάτων που πουλάς; ή και με τα δύο αυτά δεδομένα;
Επέτρεψέ μου να σου πω γιατί αυτού του είδους οι στόχοι είναι λάθος.
Το να γράψεις 1000 λέξεις πριν καν πας στην δουλειά σου σήμερα, ή πριν φας το πρωινό σου, είναι υπέροχο, ΑΛΛΑ…
Αν αυτές οι 1000 λέξεις δεν είναι οι επόμενες σελίδες του βιβλίου σου και είναι απλά ένα κείμενο χιλίων λέξεων… τότε απλά κάνεις κύκλους δίχως να έχεις το επιθυμητό αποτέλεσμα.
Και αν, για παράδειγμα, αυτοσκοπός σου είναι να πουλήσεις έναν συγκεκριμένο αριθμό βιβλίων δίχως να σε νοιάζει η ποιότητά σου ως συγγραφέας, τότε… μπορεί να «έπεισες» τους πρώτους χίλιους αναγνώστες να σε εμπιστευτούν, αλλά αν το βιβλίο σου είναι κακό, αυτοί οι χίλιοι δεν θα σε ξαναεμπιστευτούν, και επιπλέον, θα αποτρέψουν χίλιους κι άλλους τόσους (τους φίλους, τους γνωστούς, τους συνεργάτες και τους συγγενείς τους) να μην σε αγοράσουν ποτέ.
Αυτή η λάθος προσέγγιση μπορεί να σου κοστίσει από αρκετά χιλιάδες ευρώ, έως και την ίδια την καριέρα σου ως Συγγραφέας.
Μοιραία Λάθη Μάρκετινγκ
7) Δεν έχεις την δική σου προσωπική πλατφόρμα αναγνωστών/συνδρομητών πριν, κατά την διάρκεια και μετά το τέλος της συγγραφής του βιβλίου σου.
Ναι, κανείς δεν γεννιέται με το να έχει την δική του προσωπική πλατφόρμα αναγνωστών/συνδρομητών.
ΟΜΩΣ… ακόμη και το πρώτο σου κεφάλαιο ή το ίδιο το πρώτο σου βιβλίο, μπορεί να σε βοηθήσει ώστε να δημιουργήσεις την δική σου προσωπική πλατφόρμα αναγνωστών/συνδρομητών που θα σου επιτρέψει να βιοπορίζεσαι ως συγγραφέας, με έσοδα υψηλότερα των προσδοκιών σου.
Πρόκειται για το μυστικό της επιτυχίας ΟΛΩΝ των συγγραφέων της γενιάς μας – δίχως καμία απολύτως εξαίρεση – τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό, και αν σε ενδιαφέρει να μάθεις περισσότερα για το θέμα αυτό…
Για το τι είναι η προσωπική πλατφόρμα αναγνωστών/συνδρομητών; Πώς αποκτάς μια τέτοια λίστα; Πώς μεγαλώνεις το μέγεθός της; Πώς χειρίζεσαι αυτή την λίστα;
Αλλά και πώς και γιατί αυτή η λίστα είναι υπεύθυνη για την επιτυχία σου ή την αποτυχία σου ως Συγγραφέας της Γενιάς μας, ανεξάρτητα από την κατηγορία και το μέγεθος των βιβλίων που γράφεις…
Βεβαιώσου ότι παρακολουθείς ΤΩΡΑ (όσο ακόμη προλαβαίνεις, πριν αυτό αποσυρθεί για τους επόμενους 12 - 16 μήνες, στα πλαίσια της πολιτικής λειτουργίας του site μας) Το Ψηφιακό Σεμινάριο:
Πρόκειται για ένα σεμινάριο είναι μοναδικό στο είδος του και έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για τους ανθρώπους που επιθυμούν να βιώνουν την χαρά της συγγραφής, επιθυμούν τα βιβλία τους (ένα προς ένα) να εκδίδονται, να έχουν επιτυχία και αναγνώστες ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
Kαι φυσικά, ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΤΤΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ως Συγγραφείς από τις πωλήσεις και τα πνευματικά δικαιώματα των βιβλίων τους.
Μάλιστα, μόνο για λίγες ημέρες ακόμη, με αφορμή το Χριστουγεννιάτικο Γεγονός του Writing-Online, μπορείς να το προμηθευτείς και με Έκπτωση -30%, και μαζί του να αποκτήσεις και Πέντε (5) Επιπλέον Δώρα, ιδιαίτερης αξίας και σημασίας για την επιτυχία, και την πορεία σου ως Συγγραφέας, τα οποία δεν υπάρχουν πουθενά αλλού προς πώληση ή διαθέσιμα στο internet.
Εάν πιστεύεις πως σε ενδιαφέρει κάτι τέτοιο, θα βρεις όλες τις πληροφορίες κάνοντας CLICK ΕΔΩ.
8) Το να μην έχεις οργανώσει τα reviews / σχόλια για το βιβλίο σου.
Μας αρέσει, δεν μας αρέσει, το τι πιστεύουν άλλοι αναγνώστες για το βιβλίο που σκεφτόμαστε να αγοράσουμε μας επηρεάζει και μας είναι σημαντικό.
Οι φήμες που κυκλοφορούν «στόμα με στόμα» είναι η πιο ισχυρή μορφή μάρκετινγκ και διαφήμισης για τα πάντα. Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για τα βιβλία μας.
Είναι λοιπόν – υποχρέωσή σου – ως συγγραφέας της γενιάς μας, να φροντίσεις αυτό το δεδομένο πριν καν βγει το πρώτο αντίτυπο στην αγορά.
Και φυσικά, είναι υποχρέωσή σου, να βρεις τον κατάλληλο τρόπο ΓΙΑ ΣΕΝΑ (από τους πολλούς που υπάρχουν) για να υλοποιήσεις αυτό το βήμα.
Μην παραβλέψεις αυτό το βήμα. Είναι πολύ σημαντικό για τις πωλήσεις των βιβλίων σου και κατ’ επέκταση για την επιτυχία σου ως συγγραφέας.
9) Το να μην έχεις οργανώσει έγκαιρα καμπάνια προώθησης του βιβλίου σου.
Η καμπάνια προώθησης του βιβλίου σου είναι κάτι που μπορεί να ξεκινήσει πριν καν εσύ βάλεις την πρώτη λέξη του βιβλίου στο χαρτί, να συνεχιστεί κατά την διάρκεια της συγγραφής του, και να κορυφωθεί και να ολοκληρωθεί με την κυκλοφορία του.
Είναι η ευκαιρία σου για να έχεις αναγνώστες/συνδρομητές εν αναμονή, αλλά και να μεγαλώσεις την προσωπική σου λίστα με τους συνδρομητές/αναγνώστες σου.
Είναι κάτι που δεν συμβαίνει τυχαία και είναι κάτι που πρέπει να προγραμματίσεις με βήματα, να οργανώσεις με μολύβι και χαρτί, και να υλοποιήσεις ΕΣΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ως συγγραφέας, ανεξάρτητα από το μονοπάτι έκδοσης που θα επιλέξεις.
Είναι κάτι – που αν δεν το κάνεις – στερείς από τον εαυτό σου και από το ταλέντο σου, την ευκαιρία του best seller βιβλίου και την εμπειρία του Επιτυχημένου Συγγραφέα.
10) Το να μην έχεις στρατηγική και πλάνο μάρκετινγκ για την συνέχεια των πωλήσεων του κάθε βιβλίο σου.
Το ότι έγραψες ένα εξαιρετικό βιβλίο δεν σημαίνει αυτόματα ότι θα γίνει best seller και πως οι αναγνώστες θα κάνουν ουρά για να το αποκτήσουν.
Ανεξάρτητα από το μονοπάτι έκδοσης που θα έχεις επιλέξει θα πρέπει να βεβαιωθείς πως οι αναγνώστες σου είναι σε θέση να βρουν και να εντοπίσουν εσένα και το βιβλίο σου σε μια βδομάδα από τώρα, σε ένα μήνα από τώρα, αλλά και σε έξι μήνες από τώρα.
Υπάρχουν μια σειρά από δοκιμασμένες και επιτυχημένες στρατηγικές μάρκετινγκ και προώθησης των βιβλίων – που μάλιστα με αφορμή την υπέροχη τεχνολογία του ίντερνετ – κοστίζουν από ελάχιστα έως καθόλου, και μπορούν να αγκαλιάσουν ένα παγκόσμιο αναγνωστικό κοινό.
Και λυπάμαι που θα σε απογοητεύσω, αλλά ένας εκδότης δεν θα ασχοληθεί μόνο μαζί σου και μόνο με το βιβλίο σου, αποκλειστικά.
Ο εκδοτικός οίκος είναι μια επιχείρηση με σκοπό το κέρδος και έχει στην διάθεσή του μια μεγάλη γκάμα από προϊόντα/βιβλία για να ασχοληθεί μαζί τους.
Και πίστεψέ με, ως επιχείρηση, θα εστιαστεί σε αυτά που γνωρίζει πως θα της αποφέρουν το μεγαλύτερο πιθανό κέρδος. Δηλαδή σε βιβλία από συγγραφείς που ήδη έχουν φήμη και μεγάλο αναγνωστικό κοινό = περισσότερες σίγουρες πωλήσεις.
Γι’ αυτό λοιπόν, είναι δική σου υποχρέωση να αποκτήσεις αυτή την γνώση και να αγκαλιάσεις και αυτό το κομμάτι της συγγραφικής διαδρομής, αν σε ενδιαφέρει η επιτυχία.
Και αν έχεις κενά ή απόλυτη έλλειψη γνώσεων και εμπειρίας για τα παραπάνω πολύ σοβαρά θέματα, και πάλι θα σε προτρέψω....
Να Αποκτήσεις και να Παρακολουθήσεις ΤΩΡΑ (όσο ακόμη προλαβαίνεις, πριν αυτό αποσυρθεί για τους επόμενους 12 - 16 μήνες, στα πλαίσια της πολιτικής λειτουργίας του site μας) Το Ψηφιακό Σεμινάριο:
Πρόκειται για ένα σεμινάριο είναι μοναδικό στο είδος του και έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για τους ανθρώπους που επιθυμούν να βιώνουν την χαρά της συγγραφής, επιθυμούν τα βιβλία τους (ένα προς ένα) να εκδίδονται, να έχουν επιτυχία και αναγνώστες ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
Kαι φυσικά, ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΤΤΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ως Συγγραφείς από τις πωλήσεις και τα πνευματικά δικαιώματα των βιβλίων τους.
Μάλιστα, μόνο για λίγες ημέρες ακόμη, με αφορμή το Χριστουγεννιάτικο Γεγονός του Writing-Online, μπορείς να το προμηθευτείς και με Έκπτωση -30%, και μαζί του να αποκτήσεις και Πέντε (5) Επιπλέον Δώρα, ιδιαίτερης αξίας και σημασίας για την επιτυχία, και την πορεία σου ως Συγγραφέας, τα οποία δεν υπάρχουν πουθενά αλλού προς πώληση ή διαθέσιμα στο internet.
Εάν πιστεύεις πως σε ενδιαφέρει κάτι τέτοιο, θα βρεις όλες τις πληροφορίες κάνοντας CLICK ΕΔΩ.
Γιατί εδώ θα πάρεις όλη τις απαντήσεις και την γνώση που σου χρειάζεται.
Λάθη που αφορούν την Συγγραφή και την Έκδοσης Ενός Βιβλίου
11) Το να μην ξέρεις το αναγνωστικό σου κοινό.
Το ξέρω πως πρώτα και πάνω από όλα γράφεις για την δική σου προσωπική απόλαυση, ή γιατί μπορεί να θέλεις να προβάλεις και να βοηθήσεις την δουλειά, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σου, όμως…
Εάν θέλεις το βιβλίο σου να έχει επιτυχία ΟΦΕΙΛΕΙΣ να γνωρίζεις το αναγνωστικό σου κοινό, τόσο καλά, όσο γνωρίζεις τον ίδιο σου τον εαυτό.
Γιατί;
Γιατί το βιβλίο που δεν προορίζεται να μείνει στο συρτάρι του συγγραφέα του, είναι ένας «διάλογος» ανάμεσα σε σένα και τον αναγνώστη σου.
Και θέλεις να ευχαριστήσεις, να καλύψεις, και να κάνεις τον «συνομιλητή σου» να ταυτιστεί με όσα του λες πάνω στο χαρτί.
Και για να γίνει αυτό, θα πρέπει εσύ ως συγγραφέας του, να γνωρίζεις πολύ καλά το κοινό για το οποίο γράφεις, ώστε να μπορείς να μιλήσεις "στην γλώσσα" του, αλλά και στα ενδιαφέροντά του.
12) Το να μετατρέπεις την συγγραφή σε μια δύσκολη διαδικασία.
Ναι, δεν είναι ούτε όλες οι ώρες ίδιες και κατάλληλες για την συγγραφή, ούτε όλοι οι άνθρωποι λειτουργούν με τους ίδιους ρυθμούς και με τον ίδιο τρόπο.
Επίσης, όπως όλες οι μορφές τέχνης, και η συγγραφή καλλιεργείτε και υπάρχουν τεχνικές, μοντέλα και εργαλεία που κάνουν την ζωή του συγγραφέα και πιο εύκολη, αλλά και τα βιβλία του πιο ποιοτικά.
Το να μην καλλιεργείς το ταλέντου σου – όπως θεωρούν αυτονόητο και κάνουν όλοι οι καλλιτέχνες ηθοποιοί, ζωγράφοι, μουσικοί και τραγουδιστές – είναι σα να βάζεις παρωπίδες και τρικλοποδιά στον ίδιο σου τον εαυτό.
Ναι, το έμφυτο ταλέντο είναι σημαντικό και απαραίτητο.
Ναι, θα πρέπει να έχεις γεννηθεί με ένα σχετικό πάθος και μεράκι και αγάπη για την συγγραφή, αλλά αν μείνεις μόνο σε αυτό και δεν καλλιεργήσεις ποτέ αυτό το έμφυτο ταλέντο, δεν θα μπορέσεις ποτέ να το εξελίξεις, και μέσα από αυτό να απολαύσεις όλους τους καρπούς της ελευθερίας, των χρημάτων και της επιτυχίας που μπορεί να σου προσφέρει αυτό το μονοπάτι.
13) Το να κάνεις λάθος επιλογές και συνεργασίες που αφορούν την έκδοση των βιβλίων σου.
Σήμερα ο Συγγραφέας της Γενιάς μας έχει μια σειρά από επιλογές που αφορούν την έκδοση των βιβλίων του.
Δεν είναι πια μονόδρομος η συνεργασία με έναν εκδοτικό οίκο.
Μάλιστα στις μέρες μας, και αυτή η «παραδοσιακή» και κλασσική συνεργασία με έναν εκδοτικό οίκο μπορεί να πάρει πολλές μορφές, ανάλογα τους προσωπικούς στόχους και τις ανάγκες του κάθε συγγραφέα.
Είναι δική σου υποχρέωση να μάθεις ποια είναι αυτά τα μονοπάτια έκδοσης που έχεις στην διάθεσή σου και υπάρχουν σήμερα.
Είναι δική σου υποχρέωση να μάθεις τα υπέρ και τα κατά του κάθε μονοπατιού και να κάνεις την κατάλληλη επιλογή για σένα, ανάλογα με το τι θέλεις να πετύχεις για την ζωή σου μέσα από το κάθε σου βιβλίο.
14) Το να μην κάνεις σωστή και ολοκληρωμένη επιμέλεια στο βιβλίο σου.
Πολλοί είναι εκείνοι οι συγγραφείς που εστιάζονται μόνο ή κυρίως στο να γράφουν και αγνοούν ή αδιαφορούν για το σημαντικό στάδιο της συγγραφής που ονομάζεται επιμέλεια.
Όμως δίχως ολοκληρωμένη και σωστή επιμέλεια κανένα βιβλίο δεν μπορεί να αναδειχτεί, και κατ’ επέκταση, κανένας συγγραφέας δεν θα έχει την αναγνώριση που του αρμόζει.
Γι’ αυτό λοιπόν έχεις δύο επιλογές.
Ή να μάθεις πολύ καλά τι σημαίνει συστηματική και ολοκληρωμένη επιμέλεια, ώστε να είσαι σε θέση να παρέχεις κάτι τέτοιο ο ίδιος/η ίδια στα βιβλία σου ή – για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο – προσλαμβάνεις έναν επαγγελματία επιμελητή λογοτεχνικών ή μη-λογοτεχνικών βιβλίων ο οποίος σε βοηθά στο στάδιο αυτό.
Το Writing-Online όσον αφορά αυτό το τόσο σημαντικό στάδιο της επιμέλειας μπορεί να σε βοηθήσει με δύο τρόπους:
A. Μέσα από το Ψηφιακό Σεμινάριο "Πώς Να Κάνεις Επιμέλεια Στα Μυθιστορήματά Σου Ολοκληρωμένα, Με Σύστημα & Βήμα Βήμα" που μάλιστα για λίγες ημέρες ακόμη, μπορείς να το προμηθευτείς με Έκπτωση -30%.
Εάν πιστεύεις πως σε ενδιαφέρει κάτι τέτοιο, θα βρεις όλες τις πληροφορίες κάνοντας CLICK ΕΔΩ.
Β. Μέσα από την ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ & ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗΣ για το λογοτεχνικό ή το μη-λογοτεχνικό βιβλίο σου.
Τα βιβλία που επιμελούμαι προσωπικά αλλάζουν ποιότητα και επίπεδο και εκδίδονται μέσω εκδοτικού οίκου στην Ελλάδα ή/και στο εξωτερικό. Μετατρέπονται σε e-books και print on demand βιβλία, και τοποθετούνται στα παγκόσμια ηλεκτρονικά βιβλιοπωλεία που υπάρχουν αυτή την στιγμή στο internet, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στον υπόλοιπο κόσμο.
Εάν πιστεύεις πως σε ενδιαφέρει κάτι τέτοιο, θα βρεις όλες τις πληροφορίες κάνοντας CLICK ΕΔΩ.
Και ας παμε παρακάτω...
15) Το να αναβάλεις και το να είσαι πολύ αυστηρός/αυστηρή με τον εαυτό σου.
Ξέρω πως δεν θα γράφεις (και δεν πρέπει) να γράφεις κάθε μέρα.
Όπως επίσης ξέρω πως και το επίπεδο των γραπτών σου δεν είναι τόσο χάλια όσο νομίζεις.
Άλλωστε, ακόμη κι αν είναι… γι’ αυτό υπάρχει η επιμέλεια. Για να επιστρέψεις στο αρχικό σου κείμενο ξανά και ξανά, όσες φορές χρειαστεί και να το τελειοποιήσεις.
Ξέρω επίσης πως υπάρχουν εκεί έξω αναγνώστες που θα λατρέψουν τα βιβλία σου, το προσωπικό συγγραφικό σου στυλ, αλλά και τις ιστορίες που έχεις να τους αφηγηθείς.
Γι’ αυτό λοιπόν μην είσαι αυστηρή/αυστηρός με τον εαυτό σου.
Ιδιαίτερα αν πρόκειται για την πρώτη σου συγγραφική προσπάθεια, να είσαι ευγενική/ευγενικός με τον εαυτό σου.
Θυμήσου να έχεις υπομονή.
Θυμήσου πως οτιδήποτε κι αν προσπάθησες για πρώτη φορά ήθελε τον χρόνο του, χρειάστηκες γνώσεις και ίσως κάποιο είδους προσωπικής βοήθειας και καθοδήγησης.
Όμως με τον καιρό έμαθες την νέα δεξιότητα και κάπου παρακάτω, απολάμβανες την διαδικασία.
Η συγγραφή – θέλεις δεν θέλεις – σε ωριμάζει και ως άνθρωπο, αλλά και από την στιγμή που εισπράττεις χρήματα από αυτή την διαδικασία, σε τοποθετεί και στην θέση του επιχειρηματία.
Μην αναβάλεις άλλο αυτό το ραντεβού με την ψυχή σου, τα βιβλία σου, την ελευθερία και την ευημερία που μπορείς να έχεις ως Συγγραφέας της Γενιάς μας.
Εάν θέλεις ΕΣΥ να μην κάνεις τα παραπάνω λάθη, βεβαιώσου ότι παρακολουθείς ΤΩΡΑ (όσο ακόμη προλαβαίνεις) Το Ψηφιακό Σεμινάριο Συγγραφής μας που ταιριάζει καλύτερα σε σένα και τις ανάγκες σου.
Μάλιστα, μόνο για λίγες ημέρες ακόμη, με αφορμή το Χριστουγεννιάτικο Γεγονός του Writing-Online, μπορείς να προμηθευτείς το Ψηφιακό Σεμινάριο Συγγραφής της Επιλογής σου με Προνομιακή Έκπτωση -30% έως και -50%, και μαζί τους να αποκτήσεις Επιπλέον Δώρα, ιδιαίτερης αξίας και σημασίας για την επιτυχία, και την πορεία σου ως Συγγραφέας, τα οποία δεν υπάρχουν πουθενά αλλού προς πώληση ή διαθέσιμα στο internet.
Εάν πιστεύεις πως σε ενδιαφέρει κάτι τέτοιο, θα βρεις όλες τις πληροφορίες κάνοντας CLICK ΕΔΩ.
Πολλά και τεράστια ευχαριστώ που είσαι εδώ, που μας τιμάς ως Ομάδα με την εμπιστοσύνη σου και που μοιράζεσαι όλα όσα μαθαίνεις εδώ με τους φίλους σου.
Να είναι η μέρα σου ανέλπιστα όμορφη και γιορτινή!
Μαρία
ΥΓ. Σου θυμίζω πως για να κάνεις ένα υπέροχο δώρο στον εαυτό σου και για να κάνεις κάτι που πραγματικά το θέλεις πολύ, δεν χρειάζεται να πάρεις την άδεια κανενός. Το μόνο που χρειάζεται είναι να ακούσεις την ψυχή σου.