top of page

Μήπως Σπαταλάς Την Ευκαιρία Σου Να Πετύχεις Ως Συγγραφέας;


Μην σπαταλάς κι εσύ την ευκαιρία σου να πετύχεις ως Συγγραφέας.

Τι εμποδίζει αρκετούς ανθρώπους από το να γράψουν, να εκδώσουν και να χτίσουν μια δυναμική Συγγραφική Ταυτότητα για το όνομα και το έργο τους;

Τα πλεονεκτήματα που μπορείς να έχεις ως Συγγραφέας της γενιάς μας γράφοντας ένα ή και περισσότερα επιτυχημένα βιβλία είναι πολλά και πολλαπλά.

Όμως μόλις ένα μικρό ποσοστό από τους ανθρώπους που θέλουν να γράψουν, να εκδώσουν με επιτυχία και να χτίσουν μια δυναμική Συγγραφική Ταυτότητα για το όνομα και το έργο τους τα καταφέρνουν.

Γιατί; Τι τους σταματά; Και τι τους εμποδίζει;

Πολλοί νέοι και επίδοξοι συγγραφείς ξεκινούν με ενθουσιασμό, με μια σειρά από εξαιρετικές ιδέες και εμπνεύσεις, αλλά οι μέρες περνούν, οι ρυθμοί της καθημερινότητας τους παρασέρνουν και τελικά το μεγάλο όνειρο για την επιτυχημένη συγγραφή, έκδοση και προώθηση ενός (ή και περισσότερων) βιβλίων μένει στην άκρη και δεν υλοποιείται.

Γιατί κάποιοι συγγραφείς εγκαταλείπουν τα βιβλία τους;

Γιατί νιώθουν το βάρος του ανταγωνισμού. Γιατί δεν έχουν επαρκείς γνώσεις για να κάνουν το μονοπάτι αυτή της διαδρομής πιο εύκολο και πιο βατό και γιατί δεν έχουν χρόνο.

Όμως οι παραπάνω λόγοι δεν είναι οι πραγματικές αιτίες. Οι παραπάνω λόγοι είναι κυρίως δικαιολογίες. Οι αληθινές αιτίες είναι άλλες και βρίσκονται στην λίστα που ακολουθεί.

Αιτία Νο1

Συγγραφείς χωρίς ουσιαστικές γνώσεις που ξεκινούν την συγγραφή ενός βιβλίου πολύ νωρίς.

Κάποιοι από μας μπορεί ήδη να το έχουμε βιώσει. Ξεκινάμε την συγγραφή ενός βιβλίου δίχως ξεκάθαρο στόχο και πλάνο. Ξεκινάμε δίχως να ξέρουμε τι να περιμένουμε από αυτό το εγχείρημα, με αποτέλεσμα, πολύ σύντομα να απογοητευμόμαστε και να τα παρατάμε.

Αιτία Νο2

Ακόμη χειρότερα… υπάρχουν συγγραφείς που είναι πολύ ερωτευμένοι με τον εαυτό τους και το περιεχόμενο της έμπνευσης τους που ξεχνούν ή αδιαφορούν παντελώς για τους αναγνώστες τους.

Εσύ ξέρεις ποιοι είναι οι αναγνώστες σου και τι θέλουν να πετύχουν οι ίδιοι μέσα από την ανάγνωση του βιβλίου σου;

Ναι, γράψε για την δική σου απόλαυση, αλλά γράψε και για εκείνους.

Αιτία Νο3

Ξέρεις γιατί και πώς το δικό σου βιβλίο θα είναι διαφορετικό και φρέσκο σε σχέση με τον ανταγωνισμό;

Κάνε ΤΩΡΑ μια λίστα με όλα όσα θα το κάνουν ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΒΙΒΛΙΟ διαφορετικό και φρέσκο.

Αιτία Νο4

Επίσης, τo Marketing και η Προώθηση ενός βιβλίου, αλλά και μιας δυναμικής Συγγραφικής Ταυτότητας, ξεκινά πολύ πριν την συγγραφή του όποιου βιβλίου για έναν Συγγραφέα της Γενιάς μας.

  • Εσύ έχεις μια αξιόλογη προσωπική πλατφόρμα συνδρομητών/αναγνωστών;

  • Έχεις προσωπική και καλή σχέση με τους συνδρομητές/αναγνώστες σου;

  • Πότε ήταν η τελευταία φορά που σε άκουσαν;

  • Πώς καλλιεργείς την σχέση σου με τους συνδρομητές/αναγνώστες σου, αλλά και πώς αυξάνεις συνεχώς τον αριθμό τους;

Ή μήπως δεν γνωρίζεις τι είναι αυτή η πλατφόρμα των προσωπικών σου αναγνωστών/συνδρομητών; Δεν έχεις ιδέα τι θα πει αναγνώστης/συνδρομητής, πολύ παραπάνω πώς να χτίσεις σχέση μαζί του, αλλά και να αυξήσεις τον αριθμό τους;

Το έχω ξαναπεί… και το λένε όλοι οι συγγραφείς, οι ατζέντηδες του εξωτερικού, αλλά και όλοι οι εκδότες, πλέον ομόφωνα και σύσσωμοι…

Δίχως προσωπική πλατφόρμα συνδρομητών/αναγνωστών, ένας συγγραφέας της γενιάς μας χάνει την προσωπική του ευκαιρία για επιτυχία, χρήματα και συγγραφική καταξίωση.

Αιτία Νο5

Αναβλητικότητα. Πρόκειται για τον εχθρό πολλών ανθρώπων, πολλών ονείρων, στόχων και φιλοδοξιών. Η αναβλητικότητα, ναι, μπορεί να «σκοτώσει» ένα καλό βιβλίο, αλλά και την οικονομική και συγγραφική επιτυχία κάποιου.

Αιτία Νο6

Δεν ξέρεις πώς να επιλέξεις το κατάλληλο μονοπάτι έκδοσης και προώθησης των βιβλίων σου, αλλά και της Συγγραφικής Ταυτότητάς σου.

Πλέον, για τον Συγγραφέα της Γενιάς μας, ποτέ δεν είναι αρκετά νωρίς για να επιλέξει το κατάλληλο μονοπάτι έκδοσης και προώθησης των βιβλίων του.

Καμιά επιλογή δεν είναι λάθος και καμιά δεν είναι σωστή. Όλες έχουν τα υπέρ και τα κατά τους. Το σημαντικό είναι να γνωρίζεις τα μονοπάτια, να γνωρίζεις τα υπέρ και κατά του κάθε μονοπατιού και να παίρνεις, την κάθε φορά, την σωστή απόφαση για σένα, τα οικονομικά σου, τα βιβλία σου, αλλά και την Συγγραφική σου Ταυτότητα σε σύνολο.

Γι’ αυτό ξεκαθάρισε όλα τα παραπάνω ζητήματα. Βρες τις απαντήσεις και μάθε τα πάντα για όσα δεν γνωρίζεις.

Και ξεκίνα ΣΗΜΕΡΑ. Μην επιτρέπεις άλλο στην αναβλητικότητα να ορίζει την ζωή και τα όνειρά σου.

ΤΙ ΑΛΛΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ;

Εστιάσου στους ξεκάθαρους στόχους και τα προσωπικά σου συγγραφικά, καλλιτεχνικά, οικονομικά και επαγγελματικά κίνητρα που σε συνδέουν με την Συγγραφή.

Μάθε τα υπέρ και τα κατά της κάθε επιλογής. Και δέξου, προσαρμόσου και εκμεταλλεύσου προς όφελός σου τις αλλαγές που έχουν έρθει στην βιομηχανία της έκδοσης και προώθησης των βιβλίων.

Κάνε το πρώτο βήμα και δεσμεύσου πως θα κάνεις και το δεύτερο, και το τρίτο, και το τέταρτο, αλλά και το κάθε επόμενο, μέχρι να φτάσεις εκεί που επιθυμείς.

Δεν χρειάζεται να γράψεις όλο το βιβλίο σου σε μία μόνο μέρα, ούτε καν μέσα σε λίγες (ή πολλές) συνεχόμενες ώρες, ημέρες ή μήνες.

Αυτό που χρειάζεται είναι να δεσμευτείς πως κάθε μέρα ή κάθε Σαββατοκύριακο, ή μία φορά την εβδομάδα, ή (ό,τι εσύ επιλέξεις πως είναι λειτουργικό για σένα) – αλλά με ρυθμό και συνέπεια – θα κάνεις όλα όσα πρέπει για την επίτευξη του συγγραφικού σου στόχου, αλλά και για την συγγραφή των βιβλίων που έχεις μέσα σου ή στα συρτάρια σου.

Κάνε το πλάνο σου. Δημιούργησε τις λίστες σου και άρχισε να υλοποιείς.

Γράφε με ρυθμό και συνέπεια και μην αφήνεις την αναβλητικότητα, τους φίλους, την οικογένεια, την τηλεόραση, το internet, ή το τηλέφωνο να σε αποκρύνουν από το όνειρό σου και από όλα όσα είσαι σε θέση να πετύχεις.

Ξεκίνα την προώθηση και το marketing του βιβλίου σου πολύ πριν ξεκινήσεις την συγγραφή του και άρχισε να επιλέγεις το μονοπάτι έκδοσης που είναι το πιο συμφέρον και επιθυμητό για σένα.

Κάνε τον προϋπολογισμό σου. Πόσα χρήματα θέλεις να αποκτήσεις από κάθε συγκεκριμένο βιβλίο που έχεις στο νου σου; Βάλε κάτω τα νούμερα, μαζί με το πλάνο πώλησης/προώθησης και marketing του βιβλίου σου.

Κι αν είσαι από αυτούς που δεν έχουν ιδέα πώς να κάνουν το πλάνο πώλησης/προώθησης και marketing του βιβλίου τους, δεν γνωρίζουν τίποτα από πλατφόρμα συνδρομητών/αναγνωστών ή ποια είναι τα μονοπάτια έκδοσης από τα οποία μπορούν πλέον – ως Συγγραφείς της Γενιάς μας – να επιλέξουν… τότε βεβαιώσου ότι είσαι και παραμένεις μέλος του Writing-Online, γιατί μέσα στις επόμενες εβδομάδες θα λύσουμε, με απόλυτη λεπτομέρεια, όλα τα παραπάνω «μυστήρια», θα καλύψουμε όλα τα πιθανά κενά και θα απαντήσουμε σε όλες τις ερωτήσεις σου.

Αφέσου στις εμπνεύσεις και τα όνειρά σου. Άρχισε να γράφεις και μην σταματάς για να κάνεις επιμέλεια. Θα διορθώσεις όλα τα λάθη ορθογραφίας, συντακτικού και γραμματικής, αργότερα.

Ξεκίνα. Συνέχισε με ρυθμό αποφεύγοντας τους αντιπερισπασμούς σου. Και σταμάτα μόνο όταν φτάσεις στην λέξη ΤΕΛΟΣ.

Απόλαυσε την διαδρομή και δείξε μας ποια είσαι/ποιος είσαι μέσα από τις σελίδες του βιβλίο σου.

Ξέρω πως μπορείς να το κάνεις. Άνθρωποι σαν κι εμάς τα καταφέρνουν σε όλο τον κόσμο καθημερινά. Αυτή την φορά, είναι και η δική σου σειρά και θέλω πολύ να σε ακούσω στο χωρίο των σχολίων στο τέλος αυτής της σελίδας.

Ποια από τις παραπάνω αιτίες είναι ο λόγος που ακόμη δεν έχεις όλα όσα επιθυμείς από την Συγγραφή και την Ζωή σου;

Πες μου με όσες παραπάνω λεπτομέρειες μπορείς, γιατί θυμήσου… πάρα πολλοί υπέροχοι άνθρωποι – συγγραφείς και μη – συγκεντρώνονται κάθε εβδομάδα εδώ για να εμπνευστούν και να μάθουν. Η δική σου εμπειρία μπορεί να είναι ακριβώς αυτό που έχουν ανάγκη.

Σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ που παρακολουθείς, διαβάζεις και μοιράζεσαι τα όσα γίνονται εδώ. Εσύ είσαι αυτή/αυτός που κάνεις τις Τρίτες μας, την ομορφότερη ημέρα της εβδομάδας.

Με ιδιαίτερη αγάπη και εκτίμηση,

Μαρία

ΥΓ. ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΕΓΓΡΑΦΕΙΣ στο Νέο Μας Ψηφιακό Σεμινάριο:

Απολαμβάνοντας την Mοναδική Έκπτωση του -70% ΣΥΝ Εντελώς Δωρεάν Πρόσβαση σε 7 Επιπλέον Ολοκαίνουργια Εκπαιδευτικά Προγράμματα, Ιδιαίτερης Αξίας Και Σημασίας για την επιτυχία σου σε αυτό το μονοπάτι, τότε έχεις λίγο ακόμη χρόνο στην διάθεσή σου.

Το γεγονός αυτό (της Έκπτωσης του 70% + Των 7 Επιπλέον Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων) ισχύει ΜΟΝΟ για την περίοδο των προεγγραφών (που λήγει σε λίγες ημέρες/ώρες από σήμερα) ΜΟΝΟ για τα πρώτα 30 μέλη μας, και δεν πρόκειται να επαναληφθεί.


bottom of page