Μήπως Σπαταλάς Την Ευκαιρία Σου Να Πετύχεις Ως Συγγραφέας;


Μην σπαταλάς κι εσύ την ευκαιρία σου να πετύχεις ως Συγγραφέας.

Τι εμποδίζει αρκετούς ανθρώπους από το να γράψουν, να εκδώσουν και να χτίσουν μια δυναμική Συγγραφική Ταυτότητα για το όνομα και το έργο τους;

Τα πλεονεκτήματα που μπορείς να έχεις ως Συγγραφέας της γενιάς μας γράφοντας ένα ή και περισσότερα επιτυχημένα βιβλία είναι πολλά και πολλαπλά.

Όμως μόλις ένα μικρό ποσοστό από τους ανθρώπους που θέλουν να γράψουν, να εκδώσουν με επιτυχία και να χτίσουν μια δυναμική Συγγραφική Ταυτότητα για το όνομα και το έργο τους τα καταφέρνουν.

Γιατί; Τι τους σταματά; Και τι τους εμποδίζει;

Πολλοί νέοι και επίδοξοι συγγραφείς ξεκινούν με ενθουσιασμό, με μια σειρά από εξαιρετικές ιδέες και εμπνεύσεις, αλλά οι μέρες περνούν, οι ρυθμοί της καθημερινότητας τους παρασέρνουν και τελικά το μεγάλο όνειρο για την επιτυχημένη συγγραφή, έκδοση και προώθηση ενός (ή και περισσότερων) βιβλίων μένει στην άκρη και δεν υλοποιείται.

Γιατί κάποιοι συγγραφείς εγκαταλείπουν τα βιβλία τους;

Γιατί νιώθουν το βάρος του ανταγωνισμού. Γιατί δεν έχουν επαρκείς γνώσεις για να κάνουν το μονοπάτι αυτή της διαδρομής πιο εύκολο και πιο βατό και γιατί δεν έχουν χρόνο.

Όμως οι παραπάνω λόγοι δεν είναι οι πραγματικές αιτίες. Οι παραπάνω λόγοι είναι κυρίως δικαιολογίες. Οι αληθινές αιτίες είναι άλλες και βρίσκονται στην λίστα που ακολουθεί.

Αιτία Νο1

Συγγραφείς χωρίς ουσιαστικές γνώσεις που ξεκινούν την συγγραφή ενός βιβλίου πολύ νωρίς.

Κάποιοι από μας μπορεί ήδη να το έχουμε βιώσει. Ξεκινάμε την συγγραφή ενός βιβλίου δίχως ξεκάθαρο στόχο και πλάνο. Ξεκινάμε δίχως να ξέρουμε τι να περιμένουμε από αυτό το εγχείρημα, με αποτέλεσμα, πολύ σύντομα να απογοητευμόμαστε και να τα παρατάμε.

Αιτία Νο2

Ακόμη χειρότερα… υπάρχουν συγγραφείς που είναι πολύ ερωτευμένοι με τον εαυτό τους και το περιεχόμενο της έμπνευσης τους που ξεχνούν ή αδιαφορούν παντελώς για τους αναγνώστες τους.

Εσύ ξέρεις ποιοι είναι οι αναγνώστες σου και τι θέλουν να πετύχουν οι ίδιοι μέσα από την ανάγνωση του βιβλίου σου;

Ναι, γράψε για την δική σου απόλαυση, αλλά γράψε και για εκείνους.

Αιτία Νο3

Ξέρεις γιατί και πώς το δικό σου βιβλίο θα είναι διαφορετικό και φρέσκο σε σχέση με τον ανταγωνισμό;

Κάνε ΤΩΡΑ μια λίστα με όλα όσα θα το κάνουν ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΒΙΒΛΙΟ διαφορετικό και φρέσκο.

Αιτία Νο4

Επίσης, τo Marketing και η Προώθηση ενός βιβλίου, αλλά και μιας δυναμικής Συγγραφικής Ταυτότητας, ξεκινά πολύ πριν την συγγραφή του όποιου βιβλίου για έναν Συγγραφέα της Γενιάς μας.

  • Εσύ έχεις μια αξιόλογη προσωπική πλατφόρμα συνδρομητών/αναγνωστών;

  • Έχεις προσωπική και καλή σχέση με τους συνδρομητές/αναγνώστες σου;

  • Πότε ήταν η τελευταία φορά που σε άκουσαν;

  • Πώς καλλιεργείς την σχέση σου με τους συνδρομητές/αναγνώστες σου, αλλά και πώς αυξάνεις συνεχώς τον αριθμό τους;

Ή μήπως δεν γνωρίζεις τι είναι αυτή η πλατφόρμα των προσωπικών σου αναγνωστών/συνδρομητών; Δεν έχεις ιδέα τι θα πει αναγνώστης/συνδρομητής, πολύ παραπάνω πώς να χτίσεις σχέση μαζί του, αλλά και να αυξήσεις τον αριθμό τους;

Το έχω ξαναπεί… και το λένε όλοι οι συγγραφείς, οι ατζέντηδες του εξωτερικού, αλλά και όλοι οι εκδότες, πλέον ομόφωνα και σύσσωμοι…

Δίχως προσωπική πλατφόρμα συνδρομητών/αναγνωστών, ένας συγγραφέας της γενιάς μας χάνει την προσωπική του ευκαιρία για επιτυχία, χρήματα και συγγραφική καταξίωση.

Αιτία Νο5

Αναβλητικότητα. Πρόκειται για τον εχθρό πολλών ανθρώπων, πολλών ονείρων, στόχων και φιλοδοξιών. Η αναβλητικότητα, ναι, μπορεί να «σκοτώσει» ένα καλό βιβλίο, αλλά και την οικονομική και συγγραφική επιτυχία κάποιου.

Αιτία Νο6

Δεν ξέρεις πώς να επιλέξεις το κατάλληλο μονοπάτι έκδοσης και προώθησης των βιβλίων σου, αλλά και της Συγγραφικής Ταυτότητάς σου.

Πλέον, για τον Συγγραφέα της Γενιάς μας, ποτέ δε