Για να βρίσκεσαι εδώ επίτρεψέ μου να μαντέψω:
Θέλεις να γράψεις, ή ήδη έχεις γράψει ένα ή και περισσότερα παραμύθια.
Θέλεις να γράψεις, ή ήδη έχεις γράψει ένα ή και περισσότερα παιδικά βιβλία που είτε είναι λογοτεχνικά, ή δεν είναι λογοτεχνικά, αλλά απευθύνονται σε παιδιά.
Δηλαδή έχεις όνειρο και μεράκι να γράψεις για τα παιδιά, να εκδώσεις με ανέλπιστη επιτυχία, αυτά που έγραψες ή γράφεις για τα παιδιά, και φυσικά να έχεις έσοδα μέσα από αυτή την δραστηριότητα, και ναι, παγκόσμιο αναγνωστικό κοινό.
Γιατί πλέον στην γενιά μας οι συγγραφείς μπορούν να διεκδικήσουν κάτι τέτοιο για τον εαυτό τους, είναι κάτι που γίνεται εύκολα, αρκεί να γνωρίζουν το μονοπάτι και τα δεδομένα του χώρου.
Αν μάντεψα σωστά, τότε φρόντισε να διαβάσεις αυτό το post μέχρι το τέλος και με ευχαριστείς αργότερα.
Γιατί ανεξάρτητα από το που βρίσκεσαι σήμερα ως συγγραφέας παραμυθιών ή παιδιών βιβλίων, μέσα από αυτό το post, αλλά και μέσα από όσα θα μοιραστώ μαζί σου τις επόμενες 3 εβδομάδες (γι' αυτό έχε το νου σου αν σε ενδιαφέρει το θέμα αυτό στα emails που θα λάβεις από εμένα μέσα στις επόμενες 3 εβδομάδες)...
Θα σε βοηθήσω, ξεκινώντας από ΣΗΜΕΡΑ, από ΤΩΡΑ, φανερώνοντάς σου τα 11 ΒΗΜΑΤΑ που πρέπει να γνωρίζεις ώστε να μπορείς να γράψεις, αλλά και να εκδώσεις παραμύθια και παιδικά βιβλία με ανέλπιστη επιτυχία και έσοδα, έχοντας αναγνώστες ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
Τι θα πρέπει να γνωρίζεις λοιπόν για να γράψεις εξαιρετικά παραμύθια και παιδικά βιβλία (λογοτεχνικά & μη) που μικροί και μεγάλοι λατρεύουν, και τα έσοδα αυτών, ξεπερνούν ακόμη και τις μεγαλύτερες προσδοκίες σου;
Μόλις τα παρακάτω…
Βήμα 1ο
Πριν ξεκινήσεις την συγγραφή ενός Παραμυθιού ή Παιδικού Βιβλίου οφείλεις να γνωρίσεις ποιος είναι ο κόσμος του Παραμυθιού Και Του Παιδικού Βιβλίου.
Υπάρχουν κατηγορίες, είδη, και μια συγκεκριμένη «ανατομία» στα βιβλία που απευθύνονται σε παιδιά. Θα εξαντλήσουμε το θέμα άμεσα. Γι’ αυτό βεβαιώσου ότι παραμένεις μαζί μας και πως παρακολουθείς όσα θα σου στείλω στο email σου μέσα στις επόμενες 3 εβδομάδες.
Βήμα 2ο
Θα πρέπει να κάνεις ξεκάθαρο μέσα σου το πόσο μεγάλο θα πρέπει να είναι (ή να μην είναι) το βιβλίο σου, αλλά και σε ποια ηλικία θέλεις να το απευθύνεις.
Οι ανάγκες και οι απαιτήσεις συγγραφής είναι πάρα πολύ διαφορετικές ανάλογα με την επιλογή σου.
Βήμα 3ο
Τα παραμύθια και τα βιβλία που απευθύνονται στα παιδιά, έχουν ΠΑΝΤΑ δύο μεγάλες κατηγορίες αναγνωστών.
Τους ενήλικες (γονείς, εκδότες, βιβλιοπώλες) που επιλέγουν και εγκρίνουν ένα παραμύθι για τα παιδιά, αλλά και τα ίδια τα παιδιά.
Γι' αυτό θα ΠΡΕΠΕΙ να γνωρίζεις, (τουλάχιστον τα βασικά) και για τους ενήλικες αναγνώστες σου, αλλά και για τους πιο μικρούς. Σου θυμίζω πως οι μαμάδες, μπαμπάδες, νονές, θείες, δάσκαλοι, κ.λπ. είναι αυτοί που θα επιλέξουν να αγοράσουν και να διαβάσουν ένα παραμύθι ή ένα παιδικό βιβλίο, στα παιδιά τους.
Και το ίδιο ακριβώς ισχύει για τους εκδότες και βιβλιοπώλες. Όμως υπάρχουν και βιβλία για παιδιά που ενώ οι γονείς δεν τα εγκρίνουν, τα παιδιά τα λατρεύουν!
Αν θέλεις να μάθεις τι αρέσει και τι δεν αρέσει στα ίδια τα παιδιά, αλλά και πότε τα παιδιά αγνοούν τους γονείς για την επιλογή ενός παραμυθιού ή ενός παιδικού βιβλίου, τότε βεβαιώσουν ότι είσαι και παραμένεις μαζί μου τις επόμενες 3 εβδομάδες, που θα σου μάθω τα πάντα και για αυτό το θέμα.
Βήμα 4ο
Τα best sellers Παραμύθια & Παιδικά Βιβλία δεν είναι ένα τυχαίο γεγονός. Η επιτυχία τους οφείλετε στα "γερά θεμέλιά" τους που πάντα έχουν να κάνουν με την ΔΟΜΗ ενός παραμυθιού ή ενός παιδικού βιβλίου.
Είμαι σίγουρη ότι θέλεις να χτίζεις ό,τι γράφεις για τα παιδιά σε αντίστοιχα γερά θεμέλια και σε μια ΔΟΜΗ που να μπορεί να κάνει την διαφορά, και φυσικά, όλη αυτή η διαδικασία να αποτελεί γνώση και κτήμα σου, ώστε να την επαναλαμβάνεις ξανά και ξανά για ό,τι γράφεις και απευθύνεται στα παιδιά.
Βήμα 5o
Πώς να συνεχίσεις και να ολοκληρώσεις την παιδική σου ιστορία;
Ξέρεις όλα όσα ακολουθούν μια επιτυχημένη έναρξη;
Ουσιαστικά αυτό που θέλεις είναι να ολοκληρώσεις το παραμύθι σου/το παιδικό σου βιβλίο με τέτοιο τρόπο, ώστε οι μικροί σου αναγνώστες να το διαβάζουν ξανά και ξανά, να το συστήνουν σε φίλους τους, και οι «μεγάλοι» αναγνώστες σου, να αναζητούν το επόμενο βιβλίο σου, πριν καν αυτό εκδοθεί.
Βήμα 6ο
Θα χρειαστείς Αξέχαστους Ήρωες (Πρωταγωνιστές & Δευτερεύοντες Ρόλους) για τα παραμύθια και τα παιδικά σου βιβλία. Ναι, θα πρέπει να μάθεις πώς να τους γεννάς και να τους κάνεις αξέχαστους, για μικρούς και μεγάλους.
Βήμα 7ο
Η Συγγραφή είναι Τέχνη & Τεχνική μαζί, το έχω πει μερικές χιλιάδες φορές και είναι ουσιαστικά ο λόγος ύπαρξης του Writing-Online.
Υπάρχουν «μυστικά» αυτής της τέχνης που αφορούν την τεχνική της που ΟΦΕΙΛΕΙΣ να γνωρίζεις ως Συγγραφέας Παραμυθιών/Παιδικών Βιβλίων.
Γι’ αυτό βεβαιώσου ότι ανοίγεις και διαβάζεις όσα θα σου στείλω τις επόμενες 3 εβδομάδες, αν θέλεις να έχεις επιτυχία και αναγνώριση ως Συγγραφέας παιδικών βιβλίων.
Βήμα 8ο
Βιβλία που απευθύνονται στα παιδιά είναι και τα μη-λογοτεχνικά. Αν θέλεις να γράψεις κάτι τέτοιο, τότε οφείλεις, επίσης, να μάθεις τα «μυστικά» και τις κατηγορίες αυτού του «κόσμου», αλλά και πώς μπορείς να συμμετέχεις σε αυτόν τον κόσμο με επιτυχία.
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να επιλέξεις το κατάλληλο θέμα για το μη λογοτεχνικό βιβλίο σου για παιδιά.
Μια επιλογή που οφείλεις να κάνεις τόσο μέσα από την προοπτική ενός παιδιού, όσο και μέσα από τα προσωπικά σου ενδιαφέροντα, γνώσεις και εμπειρίες.
Βήμα 9ο
Θα πρέπει να κάνεις το παραμύθι/παιδικό σου βιβλίο πραγματικά να ξεχωρίσει με την βοήθεια της επιμέλειας περιεχομένου.
Γιατί τα πράγματα είναι απλά. Δίχως επιμέλεια η συγγραφή ενός παιδικού βιβλίου είναι μη ολοκληρωμένη.
Και για το βήμα αυτό έχεις δύο επιλογές. Ή να μάθεις μόνη/μόνος σου τα μυστικά της καλής και ολοκληρωμένης επιμέλειας περιεχομένου ή να απευθυνθείς σε έναν επαγγελματία για να σε βοηθήσει για το βήμα αυτό.
Βήμα 10ο
Στον «κόσμο του παραμυθιού» υπάρχει κι ένας άλλος «κόσμος», αυτός της εικονογράφησης.
Πότε χρειάζεται και πότε ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ένα παραμύθι/παιδικό βιβλίο να συνοδευτεί από εικονογράφηση;
Πότε η σωστή επιλογή είναι η ασπρόμαυρη εικονογράφηση, και πότε η σωστή επιλογή είναι η έγχρωμη εικονογράφηση;
Ποια είναι τα στοιχεία ενός best-seller εξωφύλλου παραμυθιού/παιδικού βιβλίου και πώς το εξώφυλλο στα παραμύθια/παιδικά βιβλία παίζει καθοριστικό ρόλο στις πωλήσεις;
Ποιες είναι οι εναλλακτικές σου για την κατάλληλη επιλογή εικονογράφου;
Όλα τα παραπάνω είναι ευθύνη και επιλογή του συγγραφέα ανεξάρτητα από το αν θα συνεργαστεί με εκδότη ή θα επιλέξει κάποιο από τα μονοπάτια της αυτοέκδοσης.
Βήμα 11ο
Πώς να εκδώσεις και να προωθήσεις τα παιδικά σου βιβλία ώστε να έχεις αναγνώστες και πωλήσεις που να ξεπερνούν ακόμη και τις μεγαλύτερες προσδοκίες σου, ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
Σε αυτό το κομμάτι έχεις πολλά ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ. Οι μέρες που ο συγγραφέας έγραφε ένα βιβλίο, το παρέδιδε στον εκδότη κι αυτός έκανε τα πάντα από εκεί και πέρα, έχουν περάσει, (αν υπήρξαν ποτέ), ανεπίστρεπτη.
Έτσι λοιπόν, ΟΦΕΙΛΕΙΣ, αν θέλεις να έχεις επιτυχία ως συγγραφέας παραμυθιών και παιδικών βιβλίων να ξέρεις:
Πώς να αναγνωρίσεις, τον κατάλληλο συνεργάτη εκδότη για σένα και τα βιβλία σου, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό και πώς να προστατέψεις τα πνευματικά δικαιώματα των παραμυθιών/παιδικών σου βιβλίων.
Τι να προσέξεις στο συμβόλαιο συνεργασίας με έναν εκδοτικό οίκο και πώς να χειριστείς την πιθανή απόρριψη από Εκδοτικούς Οίκους και πώς να ανατρέψεις αυτό το δεδομένο υπέρ σου.
Τα υπέρ & τα κατά στην περίπτωση της αυτοέκδοσης και ποια είναι τα διαφορετικά μονοπάτια της αυτοέκδοσης που έχεις στην διάθεσή σου;
Το μονοπάτι των ψηφιακών εκδόσεων (e-books, Ηλεκτρονικά Βιβλία), υπέρ και κατά.
Το μονοπάτι της επιλογής Print On Demand… Μόνο υπέρ!
Η επιλογή της τιμής ενός παραμυθιού/παιδικού Βιβλίου.
Δίκτυα διανομής βιβλίων σε Ελλάδα & εξωτερικό.
Οι επιλογές και οι εναλλακτικές σου.
Τι θα κάνει και τι δεν θα κάνει ένας εκδότης για την προώθηση του Παραμυθιού/Παιδικού σου βιβλίου;
Τι ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ, για την προώθηση των Παραμυθιών/Παιδικών Βιβλίων Σου, ανεξάρτητα από τον τρόπο που θα εκδοθεί το βιβλίο σου;
Ποιο είναι το Μοναδικό και το μόνο πράγμα που χρειάζεται να γνωρίζεις και να κάνεις --συνεχώς-- για να έχεις πωλήσεις και αναγνώστες ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ που θα ξεπεράσουν ακόμη και τις μεγαλύτερες προσδοκίες σου;
Και γιατί δίχως αυτό –Το Ένα Και Μοναδικό Δεδομένο– οι αναγνώστες, άρα και οι πωλήσεις σου, πάντα θα είναι περιορισμένες;
Και αφού τα κατάφερες (ή θα τα καταφέρεις) με το πρώτο σου Παραμύθι/ Παιδικό Βιβλίο, μετά τι ακολουθεί;…
Αυτά είναι τα 11 ΒΗΜΑΤΑ.
Αυτό είναι το μονοπάτι.
Και ΑΜΕΣΑ, μέσα στις επόμενες μέρες, θα αναφερθούμε αναλυτικά στο καθένα από αυτά.
Γι' αυτό αν θέλεις να γράψεις κι εσύ παιδικά βιβλία που μικροί και μεγάλοι θα λατρέψουν και τα έσοδα αυτών θα ξεπερνούν ακόμη και τις μεγαλύτερες προσδοκίες σου, τότε...
--Σου θυμίζω πως την ΑΥΤΗ τη Δευτέρα 20/11 θα μοιραστώ μαζί σου ένα δωρεάν και σύντομο Masterclass τριών video/μαθημάτων (που κοινοποιώ μόλις 2 φορές τον χρόνο για μικρό χρονικό διάστημα διαθέσιμο) μέσα από το οποίο θα σου φανερώσω:
VIDEO #1: Τα 5 Βασικά Στάδια της Συγγραφής Παραμυθιών που κάθε επιτυχημένος Συγγραφέας Παιδικών Βιβλίων αναγνωρίζει, γνωρίζει και εφαρμόζει για να ξεχωρίσει από τον ανταγωνισμό και να έχει την επιτυχία και απήχηση που προσδοκά.
VIDEO #2: Πώς στην εποχή μας οι συγγραφείς παιδικών βιβλίων & παραμυθιών κερδίζουν χρήματα, καλλιεργούν το ταλέντο τους και έχουν επιτυχία με τους εκδότες της επιλογής τους.
VIDEO #3: Πώς να γράφεις υπέροχα Παραμύθια και Παιδικά Βιβλία (Λογοτεχνικά ή Μη) που μικροί & μεγάλοι λατρεύουν, και τα έσοδα αυτών, ξεπερνούν ακόμη και τις μεγαλύτερες προσδοκίες σου.
--Και έχω ετοιμάσει κι άλλα καλούδια και εκπλήξεις για τους Συγγραφείς Παιδικών Βιβλίων της παρέας μας. Έτσι, θα μοιραστώ μαζί σου και...
Πώς να εικονογραφείς τα παιδικά σου βιβλία και πώς να εντοπίζεις τον "τέλειο" εικονογράφο για σένα!
Πώς να έχεις ΣΟΒΑΡΑ ΕΣΟΔΑ και να χτίσεις το Brand Name σου ως Συγγραφέας Παιδικών Βιβλίων.
Αυτοέκδοση Vs Παραδοσιακός Τρόπος Έκδοσης: Ποια είναι η καλύτερη επιλογή ΓΙΑ ΣΕΝΑ;
Προσωπική πρόσβαση/πρόσκληση για όλα τα παραπάνω θα λάβεις μέσα από email, γι' αυτό έχε το νου σου σε ό,τι θα λάβεις από εμένα μέσα στις επόμενες ημέρες.
Σ’ ευχαριστώ για μια ακόμη φορά που διαβάζεις, παρακολουθείς, είσαι μέλος μας, και προσθέτεις με την παρουσία σου, την ομορφιά της ψυχής και της προσωπικότητάς σου, σε όλα όσα διαδραματίζονται εδώ.
Θέλω να ξέρεις πως πραγματικά, ουσιαστικά και αληθινά, νοιάζομαι για σένα κι εύχομαι να σε εμπνέω και να σε βοηθώ.
Μαρία
ΥΓ. Και τώρα αν θέλεις να μάθεις πως μαθήτριά μας κατάφερε να διπλασιάσει τα ετήσια έσοδά της μέσα σε λίγους μήνες με αφορμή την Συγγραφή + Έκδοση του πρώτου της παραμυθιού ΚΑΝΕ CLICK ΕΔΩ ή επάνω στην φωτογραφία.
Αν έχεις φίλους, γνωστούς, συγγενείς ή συναδέλφους/συνεργάτες που ξέρεις ότι κάτι τέτοιο θα τους ενδιέφερε και θα τους ενέπνεε, τότε προώθησέ τους αυτό το post τώρα.