Πώς Να Έχεις Αναγνώστες Σε Αναμονή Και Εκδότες (Έλληνες Και Του Εξωτερικού) Να Θέλουν Τα Βιβλία Σου




Υπάρχει εδώ και αρκετά χρόνια πλέον ένα μυστικό στον κόσμο της συγγραφής. Αυτό το μυστικό (που δεν είναι μυστικό) αλλά η νέα αλήθεια είναι ένα. Και το μυστικό αυτό σου επιτρέπει να έχεις:


  • Και αναγνώστες σε αναμονή από το πρώτο σου βιβλίο, αλλά και για κάθε επόμενο!

  • Και συνεχόμενες πωλήσεις σε ένα κοινό που είναι 100% δικό σου, σε ακολουθεί και τιμά την δουλειά σου ως Συγγραφέα και το κάθε βιβλίο σου χωριστά.

  • Και κάνει τους εκδότες να έρχονται αυτοί σε σένα και να ζητούν συνεργασία και να σου προσφέρουν συμβόλαιο, αντί να πηγαίνεις εσύ σε αυτούς και να περιμένεις την απάντησή τους.

  • Και είναι πλέον "προϋπόθεση" για τους εκδότες του εξωτερικού σε περίπτωση που σε ενδιαφέρει το βιβλίο σου να μεταφραστεί και να κυκλοφορήσει εκτός Ελλάδας, ναι, πλέον ο εκδότης/αντζέντης του εξωτερικού, πέρα από το βιβλίο, ρωτάει και αξιολογεί πλέον και αυτό το "μυστικό.".


Το μυστικό λοιπόν (που δεν είναι μυστικό) αλλά η νέα αλήθεια είναι ένα και είναι το παρακάτω:


No1.

Ως Συγγραφέας έχω το δικό μου site/blog.

No2.

Το site/blog μου είναι απλό ΑΛΛΑ όσοι το επισκέπτονται έχουν την επιλογή να αφήσουν το email τους.


Έτσι, αυτόματα, μετατρέπω τους επισκέπτες του site μου κι σε συνδρομητές της δουλειάς μου. (Και, ναι υπάρχει τρόπος για να έλξω στο site/blog μου ΜΟΝΟ τους ανθρώπους που είναι φανατικοί αναγνώστες της κατηγορίας και του ύφους των βιβλίων που εγώ γράφω)

No3.

Επικοινωνώ με την λίστα των συνδρομητών μου μέσω email χτίζοντας σχέση μαζί τους με βάση του ποια/ποιος είμαι ως Συγγραφέας και ως Άνθρωπος.

No4.

Καλλιεργώ το ταλέντο μου ως Συγγραφέας με εστίαση την κατηγορία βιβλίων που θέλω να γράφω και προσφέρω στο κοινό μου πολύ καλά βιβλία.


No5.

Τοποθετώ και διαθέτω το κάθε βιβλίο μου (ανάλογα τους προσωπικούς στόχους που έχω για την Ταυτότητά μου ως Συγγραφέας αλλά και για το κάθε βιβλίο μου χωριστά) στο πλέον σωστό μέρος για μένα.


Αυτό μπορεί να είναι μόνο μέσα από το δικό μου site/blog ή μέσα από άλλες πλατφόρμες που έχω εγώ τον πλήρη έλεγχό τους, μέσω του εκδοτικού οίκου της επιλογής μου σε βιβλιοπωλεία που ο εκδοτικός οίκος συνεργάζεται μαζί τους, ή τοποθετώ εγώ μόνος μου/μόνη μου το βιβλίο μου σε βιβλιοπωλεία της επιλογής μου, μετά από προσωπική συμφωνία που έχω εγώ μαζί τους.


No6.

Κοινοποιώ στον κόσμο που έχω στην λίστα των συνδρομητών του site/blog μου το link πώλησης (το σημείο πώλησης) του κάθε βιβλίο μου -όποιο κι αν είναι αυτό- και με αυτό τον τρόπο τους ενημερώνω για το που μπορούν να βρουν το βιβλίο μου και να το αγοράσουν.


Έτσι έχω τους δικούς μου αναγνώστες για κάθε βιβλίο μου.

Κι επειδή μέσα από το μονοπάτι αυτό έχω προσωπική σχέση μαζί τους, όταν ετοιμάζω ένα νέο βιβλίο το γνωρίζουν πρώτοι μέσα από BHMA#3 αυτής της διαδρομής.


Και "ξαφνικά" το δικό μου βιβλίο ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό.
Και "ξαφνικά" έχει πωλήσεις.

Και "ξαφνικά" ο κόσμος, ο δικός μου κόσμος, το δικό μου αναγνωστικό κοινό, οι δικοί μου επισκέπτες/συνδρομητές του site/blog μου γύρω από την Ταυτότητά μου ως Συγγραφέας- γνωρίζουν για το κάθε βιβλίο μου, πολύ πριν αυτό εκδοθεί, επειδή επικοινωνώ μαζί τους και τους το γνωστοποιώ από την στιγμή της έμπνευσής του.


Μοιράζομαι μαζί τους την διαδικασία της συγγραφής και της έκδοσής του.


Μπορεί και να διαλέξω με το κοινό μου τον τίτλο του βιβλίου, το εξώφυλλο και να είναι το κοινό μου αυτό που θα "εγκρίνει" το οπισθόφυλλό μου.


Με τον τρόπο αυτό το κοινό μου συμμετέχει ενεργά στην συγγραφή και δημιουργία του βιβλίου μου και το περιμένει...


Δεν "πέφτει" τυχαία πάνω σε ένα βιβλίο που το συναντά για πρώτη φορά όταν αυτό εκδοθεί. Το περιμένει και γνωρίζει γι' αυτό και για μένα ως Συγγραφέα του, πολύ πριν την κυκλοφορία του.


Μάλιστα, το ίδιο το κοινό με την συνδιαλλαγή αυτή είναι το καλύτερο marketing research που μπορώ να έχω για πολλά στάδια του βιβλίου, γιατί το ίδιο το κοινό "ψηφίζει" και μου λέει την γνώμη του για το εξώφυλλο, τον τίτλο, κλπ.


Αυτό το κοινό -το δικό μου κοινό σε αναμονή- περιμένει να το αγοράσει, να βρεθεί σε μια παρουσίαση βιβλίου, να το κοινοποιήσει στους φίλους του, να πει την γνώμη του γι' αυτό στον ίδιο τον/την συγγραφέα ή/και στα social media.