Οι Δύο Παράγραφοι Που Δεν Λείπουν Από Κανένα Best Seller Μυθιστόρημα.



Όταν ως Συγγραφέας κάνεις αυτό που μοιράζομαι σήμερα μαζί σου, θέλω να ξέρεις πως δεσμεύεις τους ήρωές σου να ακολουθήσουν ένα συγκεκριμένο –δίχως επιστροφή– μονοπάτι πάνω σε μια ξεκάθαρη και ενδιαφέρουσα γραμμή πλοκής, αλλά έχεις δεσμεύσει και τους αναγνώστες σου να ακολουθήσουν –δίχως δεύτερη σκέψη– τους ήρωές σου σε αυτό το μονοπάτι.


Γι' αυτό διάβασε με προσοχή και μέχρι το τέλος όσα θα βρεις εδώ και πάρε χαρτί και μολύβι εφαρμόζοντας άμεσα αυτή την γνώση (με τα βήματα που σου δίνω παρακάτω) τόσο για να κάνεις ακόμη πιο σπουδαίο το βιβλίο που γράφεις ή σκοπεύεις να γράψεις αυτή την εποχή, όσο και για να καλλιεργήσεις ακόμη πιο πολύ το ταλέντο σου ως Συγγραφέας.


Γιατί μην ξεχνάς...

Η Συγγραφή, είναι Τέχνη και Τεχνική μαζί!


Ας ξεκινήσουμε λοιπόν...


  • Γιατί με διαβάζεις αυτήν την στιγμή;

  • Γιατί σηκώθηκες από το κρεβάτι το πρωί;

  • Γιατί βρισκόσουν καταμεσής του μποτιλιαρίσματος τις προάλλες;

  • Σ’ εκείνο το γάμο, αν και βαριόσουν, γιατί πήγες;

  • Γιατί συμμετείχες στο οικογενειακό γεύμα της Κυριακής;

  • Γιατί θέλεις να δραπετεύσεις τα Σαββατοκύριακα και το ερχόμενο καλοκαίρι;


Είμαι σίγουρη πως έχεις τους λόγους σου. Και είμαι σίγουρη πως δεν σκέφτεσαι κάθε ώρα και στιγμή αυτούς τους λόγους, όμως αυτοί υπάρχουν… συνεχώς, κάθε ώρα και στιγμή.


Πολλά από αυτά που κάνεις κάθε μέρα τα κάνεις γιατί νοιάζεσαι, άλλα γιατί είναι σημαντικά για σένα, άλλα γιατί σε φέρνουν σε επαφή με τον εαυτό σου, με τους ανθρώπους γύρω σου, με τον κόσμο.


Ίσως αν δεν συνέβαιναν όλα αυτά, αν δεν είχες λόγο να σηκωθείς από το κρεβάτι, να εργαστείς και να συνδεθείς με την οικογένειά σου, με φίλους, με τον κόσμο, απλά να μην σηκωνόσουν.


Μπορεί να πάθαινες κατάθλιψη, μπορεί να επίλεγες να πεθάνεις. Δεν θα είχαν νόημα οι μέρες, οι στιγμές, οι εμπειρίες σου.


Πολλές φορές, επίσης, η ζωή σου βάζει εμπόδια.


Τεστάρει τις αντοχές και τα κίνητρά σου, τα θέλω σου, τις εμμονές, την πίστη και την εμπιστοσύνη σου.


Σε κάνει πιο θαρραλέο, σου δίνει μαθήματα και δώρα.

Σε πεισμώνει και σε ωριμάζει. Σε εξελίσσει.


Ελπίζω ακριβώς το ίδιο να συμβαίνει και με τους βασικούς σου ήρωες στο βιβλίο σου.


Ελπίζω η ‘ζωή’ τους να είναι γεμάτη προκλήσεις τις οποίες –ελπίζω ξανά– να αντιμετωπίζουν και να τα βάζουν μαζί τους, αντί να αφήνονται, να κάνουν πίσω, να μην αντιδρούν.


Με αυτό το χαρακτηριστικό και με αυτήν τη σοβαρότητα ελπίζω να αντιμετωπίζεις όλους τους κεντρικούς σου ήρωες, αλλά και τους σπουδαίους δεύτερους ρόλους του βιβλίου σου.


Γι' αυτό... και για να βάλεις σε εφαρμογή την παραπάνω γνώση, να καλλιεργήσεις λίγο παραπάνω το ταλέντο σου ως Συγγραφέας μυθιστορημάτων, αλλά και να κάνεις το βιβλίο που γράφεις ή θα γράψεις σύντομα, πιο συναρπαστικό και αληθινά καλό, όσον αφορά το συγκεκριμένο δεδομένο ακολούθησε τα παρακάτω βήματα:


BHMA #1

Βρες σε ποιο σημείο του βιβλίου σου ο πρωταγωνιστής σου, αλλά και οι βασικοί, σπουδαίοι ήρωές σου, αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις τους και με τέτοιον τρόπο, ώστε να μην υπάρχει δρόμος επιστροφής.


Πότε και πού ο κάθε ήρωάς σου διαπιστώνει ότι μόνο μπροστά μπορεί να πάει;

Αυτή η στιγμή είναι στιγμή δέσμευσης για τον ήρωά σου.


Κάνε απόλυτα ξεκάθαρη και κατανοητή αυτή την στιγμή, αυτή την σκηνή, για τους αναγνώστες σου.


BHMA #2

Γράψε γι’ αυτήν τη στιγμή μία παράγραφο… κάντο τώρα, μην το αφήνεις για αργότερα.


BHMA #3

Δες την παράγραφο που έχεις γράψει.

Παρατήρησε τα συναισθήματα που σου γεννά και τι άλλο σου δημιουργεί.


Τώρα φαντάσου πως αυτή η παράγραφος είναι η πρώτη παράγραφος του βιβλίου σου.

Φυσικά ίσως να σου είναι δύσκολο να τοποθετήσεις την παράγραφο αυτή στην πρώτη σου σελίδα.


Όμως μήπως θα μπορούσες;... Ξανασκέψου το.


Από την άλλη, αν αυτό δεν είναι εφικτό, καλό είναι η πρώτη σου παράγραφος στην πρώτη σελίδα του βιβλίου σου να ξεσηκώνει για τον αναγνώστη σου τέτοιου είδους συναισθήματα.


Να λέει στον τον αναγνώστη σου σε τι κατάσταση ‘μη επιστροφής’ βρίσκεται ο ήρωάς σου ή ό,τι είναι προ των πυλών.


Συναισθηματικά πρέπει να έλξεις τον αναγνώστη σου από την αρχή.


BHMA #4

Η στιγμή δέσμευσης που έχεις δημιουργήσει για τον ήρωά σου έχει και το «αντίθετό» του, δηλαδή κάπου παρακάτω θα δούμε τον ήρωά σου να «βγαίνει» από αυτήν την κατάστασή του και να τον οδηγεί κάπου η απόφαση της δέσμευσής του.