top of page

Ποιο Είναι Το Θέμα Του Βιβλίου Που Γράφεις; KAI Γιατί Η Απάντηση Σου Θα Πρέπει Να Μία Λέξη Ή Μια Πολ


Καλημέρα κι εύχομαι να συνεχίζεις την γιορτινή διάθεση μέσα σου!

Πέρασες όμορφα; Συνεχίζεις να περνάς καλά;

Η ομάδα μου κι εγώ δεν σταματήσαμε καθόλου.

Για αρκετούς μήνες τώρα, εργαζόμαστε πάνω σε όλα όσα θέλουμε να μοιραστούμε μαζί σου μέσα στο νέο έτος, ώστε να είναι η εμπειρία σου μαζί μας συγκλονιστική, ευχάριστη και άκρως εμπνευσμένη.

Στόχος μας είναι να βελτιώσουμε το συγγραφικό σου ταλέντο, ώστε ό,τι γράφεις να ανήκει στο επίπεδο των best seller συγγραφέων (ακόμη κι αν γράφεις για χόμπι) και να σου δείξουμε πως μπορείς να αποκτάς χρήματα ως συγγραφέας, ξεκινώντας από τώρα.

Σήμερα όμως θέλω να σου πω πόσο σημαντικό είναι να γνωρίζεις το θέμα του βιβλίου που γράφεις.

Κάποιοι συγγραφείς αντιμετωπίζουν το εξής πρόβλημα… μήπως είσαι κι εσύ ένας/μία από αυτούς;

Δεν κάθονται να σκεφτούν το θέμα του βιβλίου τους πριν το γράψουν και επίσης δεν ξέρουν αν το βιβλίο τους πραγματεύεται μόνο ένα θέμα ή παραπάνω.

Είναι λάθος το να μην ξέρεις την απάντηση στο ερώτημα: "Ποιο είναι το θέμα του βιβλίου σου;"

Η απάντηση αυτή θα πρέπει να προκύπτει με μόλις μία λέξη ή με μόλις μια πολύ λακωνική έκφραση.

Αυτό ακριβώς πραγματεύεται το σημερινό επισόδειο του ΣυγγραφήςTV.

Αν κι εσύ ανήκεις στους συγγραφείς που δεν μπορείς να απαντήσεις στην ερώτηση: «Ποιο είναι το θέμα του βιβλίου σου;», τότε ναι, αυτό είναι πρόβλημα.

Δες στο σημερινό βιντεο/μάθημα και επέτρεψέ μου:

  • Να σε πάρω από το χέρι και βήμα – βήμα να σου αποκαλύψω τον πιο σύντομο και εύκολο δρόμο προς την ανακάλυψη του θέματος του βιβλίου σου.

  • Mε μόλις τέσσερα πολύ απλά ερωτήματα, που όταν τα απαντήσεις θα έχεις στα χέρια σου το θέμα του οτιδήποτε έγραψες, γράφεις, ή θα γράψεις από εδώ και πέρα.

  • Επέτρεψέ μου επίσης να σε βοηθήσω να εντοπίσεις την συναισθηματική επίγευση που θέλεις να έχουν οι αναγνώστες σου όταν ολοκληρώσουν την ανάγνωση του βιβλίου σου.

  • Και πώς μπορείς να εντοπίσεις το θέμα σου και μέσα από μια άλλη οδό… εντοπίζοντας τους αναγνώστες σου!

  • Κι αν αυτά δεν είναι αρκετά… μοιράζομαι μαζί σου σήμερα:

  • Και άλλους 11 τρόπους που μπορούν να σε οδηγήσουν στον εντοπισμό του θέματος αυτού που γράφεις την κάθε φορά.

Έχει βρεθεί πως αν εσύ ως συγγραφέας δεν γνωρίζεις το θέμα του βιβλίου σου από την αρχή… πριν την συγγραφή, μπορεί να αποπροσανατολίσεις τον αναγνώστη σου σε διαφορετικές και αντίθετες κατευθύνσεις.

Γεγονός που θα προκαλέσει την δυσαρέσκειά του και φυσικά δεν θα επιτρέψει το ταλέντο και το μεράκι σου για την συγγραφή να αναδειχτεί.

Και θυμήσου… οι πρώτες αναγνώστες μας είναι η ομάδα ανάγνωσης ενός εκδοτικού οίκου, ή ο εκδότης ο ίδιος.

Φαντάζομαι πως δεν θες να αποπροσανατολίσεις και να δυσαρεστήσεις αυτούς τους αναγνώστες! Σωστά;

Για μια ακόμη φορά σε ευχαριστώ που διαβάζεις και βλέπεις, και συμμετέχεις τόσο ενεργά στο writing-online, αλλά και που μοιράζεσαι προωθώντας αυτή την γνώση σε όσους πιστεύεις ότι μπορεί να φανεί χρήσιμη κι ενδιαφέρουσα.

Έχεις την αγάπη μου και τις από καρδιάς ευχές μου για ό,τι καλύτερο μέσα στο νέο έτος!

Θα χαρώ να ακούσω και την δική σου εμπειρία, σκέψεις και συναισθήματα στο χωρίο των σχολίων κάτω από αυτό το βιντεο/μάθημα.

Τα λέμε εκεί λοιπόν!

Σε περιμένω...

Μαρία Γούσιου,

Συγγραφέας, Writing-Coach + Eπιμελήτρια Βιβλίων

Οικοδέσποινα Online/Ψηφιακών Σεμιναρίων Συγγραφής - Δημιουργικής Γραφής

Οικοδέσποινα του Writing-Online.gr


bottom of page