top of page

12 Tips Και Στρατηγικές Για Να Γράψεις Και Να Πουλήσεις Το Πρώτο Σου Ebook.


Το να γράψεις και να πουλήσεις το πρώτο σου ebook είναι ένα πολύ σημαντικό βήμα για ανθρώπους σαν κι εμάς. Ένα (ή και περισσότερα) ebooks, μπορούν να μας μετατρέψουν από απλούς συγγραφείς σε online/ψηφιακούς επιχειρηματίες.

Μιας κι ένα ebook μπορεί να αυξήσει το εισόδημά μας από τις online/ψηφιακές πωλήσεις του, μπορεί να συνοδεύσει ένα (ή και περισσότερα) ψηφιακά ή φυσικά προϊόντα και υπηρεσίες και μπορεί να παίξει ουσιαστικό ρόλο στην ταυτότητά μας ως Συγγραφείς, Online/Ψηφιακούς Επιχειρηματίες, και όχι μόνο.

Εάν αναρωτιέσαι το πώς και δεν γνωρίζεις πως μπορείς να καταφέρεις κάτι τέτοιο, πριν πάμε παρακάτω σου θυμίζω το Personal Coaching Πρόγραμμα Rich + Happy, του Writing-Online, όπου μέσα μέσα από Προσωπική Καθοδήγηση ΚΑΙ Αποκλειστική Συνεργασία Μαζί Μου, ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ:

Πώς Μπορείς ως Άνθρωπος Της Γενιάς μας, από την σημερινή σου κατάσταση να μεταβείς στην Οικονομική Ευημερία, την Ελευθερία και τις Επιλογές, Δημιουργώντας την ΔΙΚΗ ΣΟΥ Online/Ψηφιακή Επιχείρηση. (Δίχως προηγούμενη γνώση ή εμπειρία πληροφορικής).

Δημιουργώντας τα ΔΙΚΑ ΣΟΥ Ψηφιακά/Έντυπα Βιβλία, Ψηφιακά/Φυσικά Εκπαιδευτικά Προϊόντα + Προγράμματα, Σεμινάρια, Παρουσιάσεις και Ομιλίες. Τις δικές σου Συμβουλευτικές/Coaching Υπηρεσίες, και όχι μόνο... (Από το μηδέν και δίχως προηγούμενη γνώση ή εμπειρία).

Με βάση και αποκλειστικό περιεχόμενο όσα ήδη γνωρίζεις μέσα από τα προσωπικά σου ενδιαφέροντα, τις γνώσεις, την εξειδίκευση, την προϋπηρεσία, τα ταλέντα σου και ό,τι άλλο σε παθιάζει, αγαπάς και θα ήθελες να γίνει το περιεχόμενο, το αντικείμενο και το θέμα μιας νέας πηγής εισοδήματος για σένα και την οικογένειά σου...

Που χάρη στην τεχνολογία του internet έχει παγκόσμια εμβέλεια και λειτουργεί για να σου φέρνει έσοδα 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, ΚΑΘΕ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, ανεξάρτητα από τις ώρες εργασία σου.

Και μάλιστα, για λίγες ημέρες ακόμη, για περιορισμένο αριθμό θέσεων το πρόγραμμα διατίθεται με Εκπτωση -50% + Επιλογή Δόσεων. KANE CLICK ΕΔΩ ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ + ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΣΟΥ

As πάμε όμως παρακάτω...

Αν είσαι από αυτούς που θέλουν να εγκαταλείψουν το ωράριο του 09.00 – 05.00, ή απλά θέλεις να έχεις μια παράλληλη πηγή εισοδήματος μέσα από το internet όπου θα πουλάς τα ψηφιακά σου βιβλία, προϊόντα και υπηρεσίες, το να ξεκινήσεις από την συγγραφή και την πώληση του πρώτου σου e-book είναι ένα από τα πιο βασικά βήματα αυτής της διαδρομής.

Γι΄ αυτό και σήμερα μοιράζομαι μαζί σου όλα τα σημαντικά σημεία αυτής της διαδικασίας, αλλά και τις στρατηγικές που θα πρέπει να ακολουθήσεις, από την έμπνευση, την οργάνωση, την συγγραφή και την έκδοση του πρώτου σου e-book.

Και ας ξεκινήσουμε με την απάντηση στο ερώτημα:

1. ΓΙΑΤΙ θέλεις να γράψεις αυτό το πρώτο σου e-book;

Πριν μπεις στην διαδικασία συγγραφής και πώλησης του πρώτου σου e-book θέλω να σκεφτείς πολύ καλά και ξεκάθαρα του πως αυτό το πρώτο σου e-book θα σε βοηθήσει στους προσωπικούς, συγγραφικούς, οικονομικούς και επαγγελματικούς στόχους που έχεις.

  • Θέλεις το βιβλίο αυτό να βελτιώσεις τις συγγραφικές σου ικανότητες;

  • Θέλεις επιπλέον εισόδημα;

  • Θέλεις να δώσεις περισσότερη αξία σε ένα άλλο ψηφιακό/φυσικό σου προϊόν ή υπηρεσία;

  • Θέλεις να γράψεις αυτό το βιβλίο γιατί κάτι τέτοιο θα βοηθήσει την επιχειρηματική σου δράση;

  • Θέλεις να γράψεις γιατί απλά έχεις έμπνευση;

  • Θέλεις να το γράψεις γιατί έχεις την απάντηση και την λύση στο πρόβλημα και στο ερώτημα των αναγνωστών που απευθύνεσαι;

2. Θέσε την ημερομηνία έκδοσής του.

Ανεξάρτητα από το αν γράψεις ένα μεγάλο σε όγκο, ή ένα μικρότερο σε όγκο ebook, είναι σημαντικό να θέσεις ένα deadline ώστε να παραμένεις παραγωγική/παραγωγικός καθημερινά και σε εβδομαδιαία βάση.

Δες το πρόγραμμά σου σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο και μέσα σε αυτό τοποθέτησε τις ώρες που θα αφιερώσεις για την συγγραφή και πώληση αυτού του βιβλίου.

3. Επέλεξε ΠΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΕΙΣ το πρώτο σου e-book:

Ο συγγραφέας της γενιάς μας έχει ένα σωρό επιλογές. Και δεν υπάρχει σωστή ή λάθος επιλογή. Για κάθε επιλογή υπάρχουν τα υπέρ και τα κατά. Και ανάλογα τους προσωπικούς, επαγγελματικούς και οικονομικούς σου στόχους, θα πρέπει να επιλέξεις το κατάλληλο μονοπάτι ΓΙΑ ΣΕΝΑ.

Πώς λοιπόν θα πουλήσεις το ebook σου; Θα το πουλήσεις μέσα από το προσωπικό σου site/blog; Θα το τοποθετήσεις στην Αmazon; Θα το διανείμεις μέσα από την Smashword τόσο στην Amazon όσο και αλλού στον κόσμο;

Έχοντας ξεκάθαρη απάντηση στο ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ, και γνωρίζοντας παράλληλα τις επιλογές που έχεις στην διάθεσή σου με τα υπέρ και κατά της κάθε επιλογής, τότε αυτό που ΣΕ ΣΥΜΦΕΡΕΙ θα παρουσιαστεί και θα προκύψει σχεδόν από μόνο του.

Όμως εάν δεν γνωρίζεις τις επιλογές έκδοσης/πώλησης και προώθησης που έχεις σήμερα, ως Συγγραφέας της Γενιάς μας, και θέλεις βοήθεια σε αυτό, σου θυμίζω πως για λίγες ημέρες ακόμη, μπορείς να αποκτήσεις με Έκπτωση -50% το Ψηφιακό Μας Σεμινάριο:

"Πώς Να Εκδώσεις + Να Προωθήσεις Το Κάθε Βιβλίο Σου (Λογοτεχνικό ή Μη) ΕΝΑ ΠΡΟΣ ΕΝΑ ΧΩΡΙΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ. Και Ποια Είναι Η ΜΙΑ ΠΡΑΞΗ Που Σου Εξασφαλίζει Επιτυχία, Χρήματα, Αναγνώστες + Πωλήσεις Σε ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ."

Εμπνεύσου. Οργάνωσε + Ξεκαθάρισες τους Στόχους του πρώτου σου ebook.

4. Κάνε ένα brainstorming για το περιεχόμενο του πρώτου σου βιβλίου:

Υπάρχουν άπειρες ιδέες που θα μπορούσαν να αποτελούν το περιεχόμενο του πρώτου σου ebook, είτε αυτό είναι λογοτεχνικό, είτε είναι μη-λογοτεχνικό. Το πιο απλό που μπορείς να κάνεις είναι να πάρεις μολύβι και χαρτί. Στο κέντρο αυτού του χαρτιού να σημειώσεις την κεντρική (μεγάλη) ιδέα σου με την μορφή ενός τίτλου και μετά περιμετρικά να απαντήσεις στα εξής ερωτήματα:

Αν είναι λογοτεχνικό το βιβλίο:

  • Τι θέλω να γράψω εγώ;

  • Τι θα ήθελαν οι αναγνώστες μου να γράψω γι’ αυτούς;

Αν είναι μη-λογοτεχνικό το βιβλίο:

  • Τι θέλουν οι πελάτες/αναγνώστες μου να μάθουν από εμένα;

  • Πώς μπορώ να τους βοηθήσω με αυτό το ebook;

  • Ποιο κομμάτι της εξειδικευμένης γνώσης μου μπορώ να μοιραστώ μαζί τους;

  • Ποιες είναι οι πιο συχνές ερωτήσεις που μου θέτουν οι άνθρωποι γύρω μου με αφορμή το ιδιαίτερο περιεχόμενό μου; την εξειδίκευσή μου; το πάθος, το ταλέντο μου, την γνώση ή την προϋπηρεσία μου;… (εδώ προσέθεσε εσύ σε αυτή την λίστα όποια άλλη πηγή μπορεί να αποτελεί το κομμάτι της γνώσης, της εμπειρίας και του περιεχομένου σου).

Αν είναι μη-λογοτεχνικό το βιβλίο, κάτι άλλο που μπορείς να κάνεις μαζί με την συγγραφή του τίτλου σου είναι να γράψεις και τον υπότιτλο του βιβλίου σου.

Αυτό θα σου δώσει καλύτερη προοπτική για το βιβλίο σου, αλλά και στους αναγνώστες σου θα δώσει περισσότερο βάθος για το ιδιαίτερο περιεχόμενό σου.

Εάν η συγγραφή ενός υπότιτλου είναι κάτι που δεν σου είναι εύκολο να εμπνευστείς. Πάρε έμπνευση από άλλους συγγραφείς μη-λογοτεχνικών βιβλίων. Δες πως το κάνουν αυτοί και θα διαπιστώσεις πως εύκολα, μπορείς πλέον να το κάνεις κι εσύ.

5. Σκελετός/Σχεδιάγραμμα.

Από την στιγμή που έχεις ολοκληρώσει τα παραπάνω στάδια, βεβαιώσου ότι ξεκινάς από τον σχεδιασμό ενός σκελετού/σχεδιαγράμματος για το βιβλίο σου.

Οργάνωσε την έμπνευση, την φαντασία και το περιεχόμενό σου σε κεφάλαια, θέματα, βασικά σημεία, βήματα, ή ό,τι άλλο απαιτεί το ιδιαίτερο περιεχόμενό του.

Όμως μην ξεκινήσεις την συγγραφή του βιβλίου σου δίχως να έχεις συντάξει πρώτα τον Σκελετό/Σχεδιάγραμμά του, γιατί διαφορετικά κινδυνεύεις να "χαθείς" και να γράψεις ένα βιβλίο με κενά και μέτριο περιεχόμενο.

(Εάν θέλεις βοήθεια σε αυτό το κομμάτι, το Writing-Online μπορεί να σε βοηθήσει με δύο τρόπους:

Α. Με όλα όσα θα βρεις στο Online/Ψηφιακό Σχολείο μας. CLICK ΕΔΩ ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Β. Με το Personal Coaching Πρόγραμμα Για Συγγραφείς Λογοτεχνικών ή Μη-Λογοτεχνικών Βιβλίων. Όπου μέσα από Προσωπική Καθοδήγηση + Συνεργασία αποκλειστικά και μόνο μαζί μου ΣΕ ΒΟΗΘΩ σε ατομικό επίπεδο για την συγγραφή, έκδοση και προώθηση των βιβλίων σου.

Ναι ΜΑΖΙ + ΠΛΑΙ-ΠΛΑΙ, μπορούμε να κάνουμε αυτή την διαδρομή εύκολη, σύντομη & διασκεδαστική, και φυσικά, να έχει την επιτυχημένη έκβαση που επιθυμείς, και είναι το όνειρό σου.

Μάλιστα, για λίγες ημέρες ακόμη (για λίγα άτομα μόνο) και αυτό το πρόγραμμα διατίθεται με Εκπτωση -50% + Επιλογή Δόσεων. KANE CLICK ΕΔΩ ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ + ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΣΟΥ)

Συγγραφή + Επιμέλεια Του Ebook Σου

5. Προγραμμάτισε την Συγγραφή.

Εάν δεν αποφασίσεις ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ποιες μέρες και ποιες ώρες θα αφιερώσεις στην συγγραφή και στις δραστηριότητες που αφορούν έκδοση/πώληση/προώθηση του βιβλίου σου… τότε δεν πρόκειται να το κάνεις ποτέ ή θα το χρονοκαθυστερήσεις τόσο πολύ, που μετά θα αναρωτιέσαι αν αξίζει τον κόπο να ασχοληθείς με κάτι τέτοιο ή όχι.

Το να γράψει κάποιος το πρώτο του e-book ναι, μπορεί να είναι μια δύσκολη διαδικασία για κάποιους από εμάς γιατί απαιτεί χρόνο, ενέργεια, και συνέπεια.

Για τον λόγο αυτό δες το πρόγραμμά σου και κάνε μέρος της εβδομαδιαίας ρουτίνα σου τον χρόνο που θα αφιερώσεις για τον σκοπό αυτό.

6. Επιμελήσου Το Εbook Σου.

Η συγγραφή και η επιμέλεια πάνε χεράκι χεράκι και για το στάδιο αυτό έχεις δύο επιλογές. Ή να επιμεληθείς μόνη/μόνος σου το βιβλίο ή να προσλάβεις έναν επαγγελματία να το κάνει για σένα. Αυτό είναι ένα πολύ σημαντικό στάδιο για το βιβλίο σου, γιατί αφού ολοκληρωθεί το στάδιο της επιμέλειας τότε είσαι έτοιμος/έτοιμη να σχεδιάσεις την πώλησή του.

Εάν θέλεις βοήθεια για την Επιμέλεια τότε μπορώ να σε βοηθήσω προσωπικά μέσα από την ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑΣ & ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗΣ για το λογοτεχνικό ή το μη-λογοτεχνικό βιβλίο σου, KANE CLICK ΕΔΩ ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

Σχεδιασμός Πώλησης Του Ebook Σου

7. Ο Τύπος Του Ebook Σου.

Το PDF είναι η πιο διαδεδομένη μορφή αρχείου για ένα ebook, όμως ανάλογα τις επιλογές πώλησης που μπορεί να έχεις κάνει για το βιβλίο σου, μπορεί πέρα από την μορφή PDF να πρέπει (ή να θέλεις) το ebook σου να είναι διαθέσιμο για τους αναγνώστες σου και σε άλλες μορφές όπως MOBI, EPUB, κλπ.

Αν οι γνώσεις σου είναι αρκετές τότε αυτό είναι κάτι που μπορείς να κάνεις μόνη/μόνο σου μόλις μέσα σε λίγα λεπτά, αλλιώς μπορείς να ζητήσεις βοήθεια από κάποιον άλλο να το κάνει για σένα.

8. Το Εξώφυλλό Σου.

Όταν έρθει η ώρα να επιλέξεις τον σχεδιασμό του εξωφύλλου του ebook σου, βεβαιώσου ότι το αποτέλεσμα θα είναι επαγγελματικό και ελκυστικό για τους αναγνώστες σου.

Μπορείς να εμπνευστείς από τα best sellers της κατηγορίας που γράφεις. Μπορείς να συνεργαστείς με έναν επαγγελματία ή μπορείς να πειραματιστείς με εφαρμογές όπως είναι η Canva.Com για το τελικό αποτέλεσμα.

Σε κάθε περίπτωση φρόντισε οι φωτογραφία που θα χρησιμοποιήσεις να είναι ελεύθερη από πνευματικά δικαιώματα ή να την αγοράσεις και φυσικά ο σχεδιασμός του εξωφύλλου σου να «μιλά» κατευθείαν στο βλέμμα, στην ψυχή και την αισθητική των αναγνωστών σου.

9. Απευθείας Πωλήσεις Του Ebook Σου.

Το να έχεις το δικό σου προσωπικό site/blog ως Συγγραφέας ή Επιχειρηματίας της Γενιάς μας, σου επιτρέπει αυτόματα να έχεις και την επιλογή να πουλάς ΑΜΕΣΑ, ΑΥΤΟΜΑΤΑ + ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ το ebook σου στους αναγνώστες σου.

Με την επιλογή αυτή το 100% των εσόδων είναι δικό σου. Έχεις τον πλήρη έλεγχο για τα πάντα, και το κυριότερο… ξέρεις ποιοι είναι οι αναγνώστες σου, ένας προς ένα, κι αυτό σου δίνει την δυνατότητα να επικοινωνείς μαζί τους προσωπικά για να…

Τους ενημερώσεις για το επόμενο βιβλίο σου, να τους καλέσεις σε μια παρουσίαση βιβλίου, να τους προωθήσεις τα φυσικά ή ψηφιακά προϊόντα και υπηρεσίες σου, να τους κάνεις συνδρομητές και πελάτες του site/blog σου και να χτίσεις μια άριστη και προσωπική σχέση μαζί τους.

10. Πωλήσεις Του Ebook Σου Με Συνεργασίες.

Εάν επιλέξεις να συνεργαστείς με πλατφόρμες όπως η Amazon, Smashwords, Nook, Kobo, κλπ, ναι, μεν το βιβλίο σου θα βρίσκεται στους καταλόγους μεγάλων πολυβιβλιοπωλείων, όμως σε αυτή την περίπτωση τα κέρδη σου από τις πωλήσεις σου θα είναι λιγότερα (μιας και κάθε πλατφόρμα θα κρατά το ποσοστό της), ενώ δεν γνωρίζεις ποιοι είναι οι αναγνώστες σου.

Γι’ αυτό και ξαναγυρνάμε στην αρχή και στη απάντηση του ερωτήματος γιατί θέλεις να γράψεις το πρώτο σου e-book; Ποιος είναι ο ξεκάθαρος στόχος σου;

Σχεδιασμός Προώθησης/Marketing Του Ebook Σου.

11. Φανέρωσε Την Διαδρομή.

Για να μπορείς να κάνεις καλά και αποτελεσματικά την προώθηση και το marketing του πρώτου σου e-book –ανεξάρτητα από τον τρόπο και τόπο πώλησής του που θα έχεις επιλέξει– θα πρέπει ως συγγραφέας της γενιάς μας να έχεις (από πριν) την δική σου πλατφόρμα/λίστα με επισκέπτες/συνδρομητές/αναγνώστες/πελάτες του site/blog σου.

Σε αυτούς τους ανθρώπους είναι πολύ σημαντικό να μοιραστείς μαζί τους βήματα της προσωπική σου διαδρομής έμπνευσης, συγγραφής και δημιουργίας αυτού του ebook. Όταν το κάνεις αυτό, οι άνθρωποι αυτοί νιώθουν ότι είναι κομμάτι του βιβλίου και θέλουν να το αγοράσουν και να το διαβάσουν.

Όταν εσύ τους κάνεις συμμέτοχους αυτής της διαδρομής, πχ με το να τους ρωτήσεις ποιον τίτλο προτιμούν από τις δύο εκδοχές που θα μοιραστείς μαζί τους, ή ποιο εξώφυλλο προτιμούν από τις δύο εκδοχές, που επίσης μοιράζεσαι μαζί τους, τότε αυτοί οι άνθρωποι θα γίνουν οι αναγνώστες σου εν αναμονή, αλλά και η καλύτερη «διαφήμισή» σου γιατί θα μιλήσουν για το βιβλίο αυτό και τον ενθουσιασμό τους γύρω από αυτό.

12. Προώθησε το ebook σου και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Είτε μας αρέσει, είτε όχι, ένας πολύ μεγάλος αριθμός των αναγνωστών μας είναι συνδεδεμένοι στα social media. Και εκεί λοιπόν οφείλουμε στοχευμένα και μεθοδικά να παρουσιάσουμε και να προβάλουμε το ebook μας, για να βοηθήσουμε τις πωλήσεις του.

Κάνοντας Το Πρώτο Βήμα

Το πρώτο βήμα αυτής της διαδρομής είναι να το πάρεις απόφαση. Ναι, να αποφασίσεις ότι είναι σημαντικό –για τους δικούς σου προσωπικούς λόγους– να γράψεις και να πουλήσεις ένα ή και περισσότερα ebooks.

Εάν πάρεις μια τέτοια απόφαση και έχεις ένα ξεκάθαρο γιατί μέσα σου, θα «φτιάξεις» τον χρόνο που απαιτεί η συγγραφή, η επιμέλεια και η πώλησή του.

Εάν έχεις ένα ξεκάθαρο προσωπικό, οικονομικό και επαγγελματικό γιατί και κίνητρο μέσα σου, αν σου λείπουν κομματάκια του παζλ αυτής της διαδρομής, είμαι σίγουρη ότι θα φροντίσεις να τα εντοπίσεις και να βρεις την άκρη για ό,τι ακόμη σου χρειάζεται.

Άλλωστε αυτή είναι μόνη η αρχή, γιατί εάν γράψεις και ξεκινήσεις να πουλάς το πρώτο σου ebook, τίποτα, μα απολύτως τίποτα δεν υπάρχει για να σε σταματήσει από το να γράψεις και να πουλήσεις και το δεύτερο και το τρίτο και το εκατοστό ebook σου.

Κι έτσι, με αυτό τον τρόπο, να υποστηρίξεις τα οικονομικά σου, την επιχειρηματική σου δράση και να διαπρέψεις μέσα από το internet, τόσο ως Συγγραφέας, όσο και ως Επιχειρηματίας, προσφέροντας στους αναγνώστες σου (και όχι μόνο) συνδυαστικά με τα ebook σου και ψηφιακά ή φυσικά προϊόντα και υπηρεσίες σου.

Το Personal Coaching Πρόγραμμα Rich + Happy, του Writing-Online, όπως σου είπα και στην αρχή, μπορεί να σου δείξει και θα σε βοηθήσει σε όλα τα παραπάνω βήματα.​ Γιατί μέσα από Προσωπική Καθοδήγηση + ΚΑΙ Αποκλειστική Συνεργασία Μαζί Μου, ΜΑΘΑΙΝΕΙΣ:

Πώς Μπορείς ως Άνθρωπος Της Γενιάς μας, από την σημερινή σου κατάσταση να μεταβείς στην Οικονομική Ευημερία, την Ελευθερία και τις Επιλογές, Δημιουργώντας την ΔΙΚΗ ΣΟΥ Online/Ψηφιακή Επιχείρηση. (Δίχως προηγούμενη γνώση ή εμπειρία πληροφορικής).

Δημιουργώντας τα ΔΙΚΑ ΣΟΥ Ψηφιακά/Έντυπα Βιβλία, Ψηφιακά/Φυσικά Εκπαιδευτικά Προϊόντα + Προγράμματα, Σεμινάρια, Παρουσιάσεις και Ομιλίες. Τις δικές σου Συμβουλευτικές/Coaching Υπηρεσίες, και όχι μόνο... (Από το μηδέν και δίχως προηγούμενη γνώση ή εμπειρία).

Με βάση και αποκλειστικό περιεχόμενο όσα ήδη γνωρίζεις μέσα από τα προσωπικά σου ενδιαφέροντα, τις γνώσεις, την εξειδίκευση, την προϋπηρεσία, τα ταλέντα σου και ό,τι άλλο σε παθιάζει, αγαπάς και θα ήθελες να γίνει το περιεχόμενο, το αντικείμενο και το θέμα μιας νέας πηγής εισοδήματος για σένα και την οικογένειά σου...

Που χάρη στην τεχνολογία του internet έχει παγκόσμια εμβέλεια και λειτουργεί για να σου φέρνει έσοδα 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, ΚΑΘΕ ΕΒΔΟΜΑΔΑ, ανεξάρτητα από τις ώρες εργασία σου.

Κι όλα αυτά για λιγες ημέρες ακόμη και για όσους προλάβουν (για λίγα άτομα μόνο) με Εκπτωση -50% + Επιλογή Δόσεων. KANE CLICK ΕΔΩ ΓΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ + ΓΙΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΣΟΥ

Και τώρα πες μου. Εσύ θέλεις να γράψεις το πρώτο σου ebook; Γνωρίζεις πώς να βάλεις σε εφαρμογή τα παραπάνω στάδια και στρατηγικές ή θα χρειαστείς γνώση και βοήθεια σε κάποιο/κάποια από τα βήματα αυτής της διαδρομής.

Κι αν ήδη έχεις γράψει το πρώτο ή τα πρώτα σου ebooks, έχουν την επιτυχία που επιθυμείς; Γιατί τα έγραψες;

Και τα έχεις προωθήσει με τον τρόπο που σου αναφέρω εδώ ώστε να έχεις αναγνώστες εν αναμονή, αλλά και οι αναγνώστες ή επισκέπτες του site/blog σου να είναι παράλληλα και συνδρομητές και πελάτες για οτιδήποτε άλλο εσύ θέλεις να τους προσφέρεις;

Σε ευχαριστώ που μου επιτρέπεις να είμαι μέρος της ζωή σου. Είναι τιμή και προνόμιο να με εμπιστεύεσαι και να μου επιτρέπεις να μοιραστώ την γνώση και την εμπειρία μου μαζί σου με την ευχή να σε βοηθά.

Κι αν αυτό που έμαθες σήμερα μαζί μου εδώ πιστεύεις ότι θα είναι χρήσιμο κι ενδιαφέρον σε κάποιο φιλικό ή συγγενικό σου πρόσωπο, ή ακόμη και σε κάποιον συνεργάτη ή πελάτη σου, μπορείς να το μοιραστείς άμεσα μαζί τους.

Να έχεις μια ανέλπιστα όμορφη ημέρα!

Μαρία


bottom of page