Αναρωτιέσαι Τί Βιβλίο Να Γράψεις Για Να Έχει Επιτυχία; Η Απάντησή Σου Είναι Εδώ.


Αναρωτιέσαι τι βιβλίο να γράψεις για να έχεις επιτυχία;

Αν είσαι από αυτούς που θέλουν να γράψουν ένα βιβλίο, όμως έχουν πολλές ιδέες και εμπνεύσεις στο μυαλό τους ή δεν έχουν ένα ξεκάθαρο πλάνο για την συγγραφή, έκδοση και προώθηση του βιβλίου τους, τότε καλό είναι πριν ξεκινήσεις και κάνεις οτιδήποτε, να απαντήσεις ξεκάθαρα και συνειδητά τα παρακάτω ερωτήματα.

Αν αναρωτιέσαι τι βιβλίο να γράψεις και πώς να το εκδώσεις, αλλά και να το προωθήσεις με επιτυχία, τότε θα πρέπει να λάβεις υπόψη σου τα εξής:

Α. Ποιο θα μπορούσε να είναι το περιεχόμενο του βιβλίου σου;

Β. Ποιοι θα είναι οι αναγνώστες του βιβλίου σου;

Γ. Ποιος είναι ο ανταγωνισμός που αυτή την στιγμή έχεις;

Πριν ξεκινήσεις να γράφεις το βιβλίο σου καλό είναι να αναρωτηθείς και να κάνεις ξεκάθαρο μέσα σου, τι είδους βιβλίο ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΤΕΙ για τους αναγνώστες που θέλεις να προσεγγίσεις ως Συγγραφέας.

Παρακάτω θα βρεις μια σειρά από ερωτήσεις που θα σε βοηθήσουν να ανακαλύψεις την συγγραφή του «κατάλληλου βιβλίου για τους κατάλληλους αναγνώστες».

Τα ερωτήματα αυτά θα σε βγάλουν από έναν πιθανό ουτοπικό κόσμο που ίσως κάποια στιγμή βρεθείς σε σχέση με την επιθυμία της συγγραφής ενός βιβλίου.

Μπορεί οι εμπνεύσεις και οι ιδέες σου να είναι σημαντικές – και φυσικά είναι - αλλά για να έχεις επιτυχία, θα πρέπει να προσέξεις και μερικά ακόμη δεδομένα.

Για να έχει επιτυχία ο συγγραφέας της γενιάς μας θα πρέπει να έχει ξεκάθαρους στόχους, αλλά και ξεκάθαρα προσωπικά κίνητρα, πολύ πριν ξεκινήσει την συγγραφή της πρώτης πρότασής του στο χαρτί.

Το να ξεκινήσει σήμερα ένας συγγραφέας την συγγραφή ενός βιβλίου (ανεξάρτητα από το περιεχόμενο και τον όγκο του) δίχως να γνωρίζει τους αναγνώστες του, δίχως να γνωρίζει τις επιλογές έκδοσης και προώθησης, αλλά και του τι ήδη υπάρχει εκεί έξω, όσον αφορά τον ανταγωνισμό της κατηγορίας του… όλο αυτό ισοδυναμεί με πολλές πιθανότητες αποτυχίας.

Εάν θέλεις, σήμερα, το κάθε βιβλίο που θα επιχειρήσεις να γράψεις να έχει εκδοτική και οικονομική επιτυχία και μέσα από το εγχείρημα της συγγραφής του εσύ να δημιουργήσεις μια μόνιμη, αλλά και μια πολύ ικανοποιητική πηγή εισοδήματος για σένα και την οικογένειά σου, τότε ξεκίνα να χτίζεις αυτό το μονοπάτι, αλλά και την Συγγραφική Ταυτότητά σου, πάνω σε γερά και δυναμικά θεμέλια.

Σήμερα οι αναγνώστες διαβάζουν για δύο λόγους μόνο:

Α. Διαβάζουν λογοτεχνικά βιβλία για να νιώσουν και να αισθανθούν. Δηλαδή να ταξιδέψουν, να ψυχαγωγηθούν, να ερωτευτούν, να ξανανιώσουν, να γελάσουν, να κλάψουν, να ποθήσουν, να εμπνευστούν, και να φανταστούν…

Β. Ενώ διαβάζουν μη-λογοτεχνικά βιβλία για να μάθουν και να λύσουν τα προβλήματά τους.

Γι’ αυτό λοιπόν, εσύ ως συγγραφέας οφείλεις να γνωρίζεις:

Ποιοι είναι οι προσωπικοί σου στόχοι ως Συγγραφέας.

Ποιος είναι ο ιδανικός αναγνώστης σου.

Και τέλος, ποιος είναι ο ανταγωνισμός σου.

Γι’ αυτό λοιπόν κάθισε κάπου αναπαυτικά, πάρε μολύβι και χαρτί και απάντησε στα παρακάτω ερωτήματα με ειλικρίνεια και συνειδητότητα.

Και αν δεν ξέρεις τις απαντήσεις… φρόντισε να τις μάθεις και να τις ανακαλύψεις. Είναι δουλειά σου αν θέλεις να έχεις επιτυχία.

  1. Ποιοι είναι οι λόγοι για τους οποίους θέλεις να γράψεις ένα βιβλίο;

  2. Ποια είναι τα μονοπάτια έκδοσης και προώθησης που ταιριάζουν σε σένα και το βιβλίο σου, ώστε να έχεις έσοδα από μια τέτοια δραστηριότητα;

  3. Τι θα κρίνει την επιτυχία ή την αποτυχία σου σε αυτό το εγχείρημα;

  4. Μέχρι πότε θα πρέπει να έχεις γράψει (αλλά και εκδώσει) αυτό το βιβλίο για να έχεις το αναμενόμενο οικονομικό όφελος από αυτό;

  5. Πόσο πολύ θέλεις να γράψεις ένα βιβλίο τώρα;

  6. Πόσος καιρός έχει περάσει από τότε που σκέφτεσαι πως θέλεις να γράψεις ένα βιβλίο;

  7. Ποιοι είναι οι λόγοι που δεν σου έχουν επιτρέψει να γράψεις το βιβλίο που θέλεις μέχρι τώρα;

  8. Πόσο έλεγχο και πρόσβαση έχεις σήμερα στο περιεχόμενο του βιβλίου που σκέφτεσαι να γράψεις, στο εξώφυλλό του, αλλά και στον τρόπο με τον οποίο αυτό θα εκδοθεί και θα προωθηθεί:

  9. Γνωρίζεις ποιο από τα πολλαπλά μονοπάτια έκδοσης και προώθησης ενός βιβλίου, που υπάρχουν σήμερα διαθέσιμα για τους συγγραφείς της γενιάς μας, είναι το πιο κατάλληλο για σένα και το βιβλίο σου;

  10. Ποιος είναι ο ιδανικός αναγνώστης σου;

  11. Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του ιδανικού αναγνώστη σου;

  12. Ποιες είναι οι προκλήσεις, τα γεγονότα και οι εμπειρίες με τις οποίες έρχεται αντιμέτωπος ο ιδανικός αναγνώστης σου σήμερα;

  13. Τι είδους προβλήματα και φόβοι κρατούν τον αναγνώστη σου ξύπνιο τα βράδια;

  14. Τι εμποδίζει τον ιδανικό αναγνώστη σου από το να λύσει τα προβλήματά του και να πετύχει τους στόχους του;

  15. Ποια είναι μερικά αντιπροσωπευτικά παραδείγματα από βιβλία που υπάρχουν αυτή την στιγμή στην αγορά και είναι κοντά στο βιβλίο που θέλεις να γράψεις εσύ;

  16. Τι ακριβώς θέλεις να μοιραστείς με τους αναγνώστες σου;

  17. Ποιοι είναι οι συγγραφείς που οι αναγνώστες σου σήμερα τους εμπιστεύονται; Γιατί υπάρχει αυτή η εμπιστοσύνη; Τι κάνουν αυτοί οι συγγραφείς καλύτερα και διαφορετικά από εσένα ή και άλλους συγγραφείς;

  18. Ποιες είναι εκείνες οι λέξεις και φράσεις κλειδιά που οι αναγνώστες σου χρησιμοποιούν όταν ψάχνουν βιβλία σαν και το δικό σου στο internet; Τι μαθαίνεις μέσα από αυτό;

  19. Ποια βιβλία σήμερα είναι τα κορυφαία της κατηγορίας των βιβλίων που θέλεις να γράψεις κι εσύ; Εντόπισέ τα, αγόρασέ τα, μελέτησέ τα. Γράψε εξίσου καλά, αλλά και διαφορετικά, φρέσκα.

  20. <