Πώς Πρέπει Να Είναι Το Site/Blog Ενός Συγγραφέα Της Γενιάς Μας -ΜΕΡΟΣ Ι


Ως Συγγραφέας της γενιάς μας ένα από τα πιο σημαντικά εργαλεία για την προβολή της συγγραφικής σου ταυτότητας, αλλά και για την προώθηση και το marketing των βιβλίων, των προιόντων και των υπηρεσιών που μπορεί να έχεις ως Συγγραφέας/Επιχειρηματίας της γενιάς μας, είναι το προσωπικό σου site/blog.

Στο site/blog σου οι αναγνώστες και πελάτες σου μπορούν να βρουν την δουλειά σου, αλλά και είναι το δικό σου μέσο για να δημιουργήσεις μια εξαιρετική σχέση μαζί τους, μιας και μέσα από το site/blog σου έχεις την δυνατότητα να κρατήσεις το ενδιαφέρον τους ψηλά και να τους ενημερώνεις για ό,τι νέο και φρέσκο ετοιμάζεις.

Σήμερα, η τεχνολογία σου επιτρέπει να έχεις ένα πραγματικά πανέμορφο και επαγγελματικό site με ελάχιστα χρήματα ή και δωρεάν μέσα από πλατφόρμες που εφαρμόζουν την drag-and-drop τεχνική, γι’ αυτό δεν έχεις «δικαιολογία». Πρέπει να έχεις ως Συγγραφέας/Επιχειρηματίας το δικό σου προσωπικό site/blog ΤΩΡΑ.

Όμως ανεξάρτητα από το αν θα το κατασκευάσεις εσύ, αν θα προσλάβεις έναν επαγγελματία, μια εταιρία ή αν θα ψάξεις DIY sites με drag-and-drop προγράμματα, υπάρχουν κάποια στοιχεία και κάποια σημεία, που ΠΡΕΠΕΙ να προσέξεις και να συμπεριλάβεις στο site/blog σου ώστε αυτό να βοηθήσει στην επιτυχία σου.

Σου παραθέτω παρακάτω την λίστα όλων όσων ΠΡΕΠΕΙ το site/blog σου να συμπεριλαμβάνει και σου εφιστώ την προσοχή. Αν παραλείψεις έστω και ένα στοιχείο από αυτή την λίστα, τότε ποτέ δεν θα μπορέσεις να μετατρέψεις τους απλούς επισκέπτες του site/blog σου σε φανατικούς αναγνώστες των βιβλίων σου, και πελάτες των ψηφιακών ή φυσικών προιόντων και υπηρεσιών σου.

Περισσότερα για το πως μπορείς να είσαι Συγγραφέας/Επιχειρηματίας και Πώς μπορείς να μετατρέψεις Ένα Βιβλίο και το μεράκι σου για Συγγραφή Σε 11 Διαφορετικές Πηγές Εισοδήματος, Ψηφιακά ή και Φυσικά, Προιόντα και Υπηρεσίες θα βρεις στο...

Non-Fiction School, Στο Σχολείο Σου Για Μη Λογοτεχνικά Βιβλία -ΠΩΣ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ, ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙΣ & ΝΑ ΕΚΔΩΣΕΙΣ ΜΕ ΕΓΓΥΗΜΕΝΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟ ΚΑΘΕ ΜΗ-ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟ ΣΟΥ ΒΙΒΛΙΟ & ΟΙ 11 ΠΗΓΕΣ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟ

Με CLICK ΕΔΩ

Το Περιεχόμενό Σου

Πολύ πριν αποφασίσεις τι περιεχόμενο θα μοιραστείς με τους επισκέπτες του site/blog σου θα πρέπει να επιλέξεις την μορφή παρουσίασής του. Πρόκειται για τα θεμέλια του ηλεκτρονικού σου «σπιτιού» και παρακάτω θα βρεις τις βάσεις του, ώστε αυτά τα θεμέλια να είναι γερά.

Hosting- Δεν είναι δωρεάν και δεν θα πρέπει να βρεις την λύση για δωρεάν. Το κόστος του hosting δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλο. Όμως αξίζει τα χρήματά του γιατί δεν κινδυνεύεις να χάσεις το site/blog σου μαζί με το περιεχόμενό του «έτσι ξαφνικά». Γι’ αυτό επέλεξε μία σοβαρή εταιρία hosting – από τις πολλές επιλογές – που έχεις σε παγκόσμιο επίπεδο για να αναλάβει για σένα το hosting του site/blog σου.

Domain- Το να αγοράσεις το δικό σου domain σημαίνει ότι αυτόματα βοηθάς τους επισκέπτες/αναγνώστες σου να σε αναζητούν πιο εύκολα και γρήγορα, γιατί τους βοηθάς να θυμούνται το όνομα του site σου. Οι επιλογές σου εδώ είναι όσες και οι εμπνεύσεις σου. ΟΜΩΣ θα σου πρότεινα ή να περιοριστείς στο όνομά σου ή στο ιδιαίτερο περιεχόμενο των βιβλίων σου.

Σχεδιασμός– Μπορεί κάποια sites ή και κάποιοι κατασκευαστές sites να σε εντυπωσιάζουν με τα εφέ και τους ιδιαίτερους σχεδιασμούς τους, ΟΜΩΣ αυτά που αγαπούν οι επισκέπτες και οι αναγνώστες δεν είναι τα «φανταχτερά», αλλά τα απλά, τα λειτουργικά, τα κλασσικά και τα ξεκάθαρα site/blogs.

Δυναμικότητα VS Σταθερότητα– Τα στατικά site/blogs είναι βαρετά και δεν έχουμε λόγο να επιστρέψουμε σε αυτά. Όμως τα δυναμικά sites, που έχουν να προσφέρουν ένα νέο άρθρο σαν blog post, links σε social media, σχόλια, και φυσικά links και επιλογές στο να αγοράσει κάποιος τα βιβλία σου, τα ψηφιακά ή φυσικά σου προϊόντα (με αφορμή τα βιβλία σου... Μάθε για το Non Fiction School, Το Σχολείο Σου Για Τα Μη-Λογοτεχνικά Βιβλία ΕΔΩ), τις ψηφιακές ή φυσικές σου υπηρεσίες (με αφορμή το βιβλίο σου) – τότε σίγουρα είναι πιο ενδιαφέροντα για τον επισκέπτη και πιο κερδοφόρα για τον συγγραφέα/επιχειρηματία.

Ευκολία Για Τον Επισκέπτη- Το καλύτερο αισθητικά και σχεδιαστικά site/blog στον κόσμο δεν θα είναι καλό, αν δεν είναι λειτουργικό, απλό και πρακτικό για τον επισκέπτη σου. Ο επισκέπτης/αναγνώστης και πελάτης σου, θα πρέπει – στο λεπτό – εύκολα και γρήγορα να βρίσκει αυτό που θέλει και να πηγαίνει εκεί που θέλει.

Σημαντικές Σελίδες Του Site/Blog Σου

Το αν θα συμπεριλάβεις Αρχική Σελίδα ή όχι στο site/blog σου πλέον δεν παίζει και τόσο ουσιαστικό ρόλο. ΟΜΩΣ θα πρέπει να δώσεις στον επισκέπτη/αναγνώστη και πελάτη σου, την δυνατότητα να σε μάθει ακόμη καλύτερα και να εξερευνήσει ακόμη πιο πολύ την δουλειά σου μέσα από τις ακόλουθες σελίδες/επιλογές.

Εάν εφαρμόσεις αυτή την λίστα σημαντικών σελίδων στο site σου, τότε να ξέρεις πως οι αναγνώστες/πελάτες σου θα συνεχίσουν να επιστρέφουν σε σένα για ό,τι έχεις να τους προσφέρεις.

Σελίδα Βιογραφικού- Αν οι αναγνώστες/πελάτες σου νιώσουν ότι συνδέονται μαζί σου σε ανθρώπινο επίπεδο, τότε να ξέρεις ότι θα επιστρέφουν σε σένα για να αγοράσουν – αλλά και να προωθήσουν στις δικές τους διασυνδέσεις και πλατφόρμα - το κάθε επόμενο βιβλίο, υπηρεσία και προϊόν σου (ψηφιακό ή φυσικό) και μέσα από την Σελίδα Του Βιογραφικού στο site/blog σου έχεις την ευκαιρία να συστηθείς μαζί τους.

Σελίδα Επικοινωνίας– Οι αναγνώστες και πελάτες σου θα θέλουν να επικοινωνούν μαζί σου. Γι’ αυτό θα πρέπει ένα από τα emails σου να είναι στην διάθεσή τους για ερωτήσεις, σχόλια, αλλά και προτάσεις που έχουν να σου κάνουν, όπως επίσης θα πρέπει να κάνεις πολύ εύκολη την διαδικασία γι’ αυτούς να επικοινωνούν μαζί τους.

Κάτι περίεργες φόρμες επικοινωνίας, περίεργοι κωδικοί, υποχρεωτικά πεδία κλπ… δεν είναι και τόσο ευπρόσδεκτα για ένα απλό email που θα θέλει να σου στείλει κάποιος.

Χωρίο Για Να Λαμβάνεις Τα Emails Tων Επισκεπτών Του Site Σου- Αν δεν έχεις χωρίο όπου να λαμβάνεις λίστα με τα emails των επισκεπτών του site σου (φυσικά αυτών που θα θέλουν να το δηλώσουν οικιοθελώς) για να συνεχίσουν την επικοινωνία μαζί τους… τότε θα πρέπει να αποκτήσεις αμέσως.

Ό,τι και να πω για την σημαντικότητα αυτού του χωρίου είναι λίγα. Δίχως αυτή την λίστα με τα emails, κανένας Συγγραφέας/Επιχειρηματίας της γενιάς μας δεν μπορεί να τα καταφέρει.

Το μέγεθος αυτής της λίστας, τα ενδιαφέροντα των ανθρώπων που κρύβονται πίσω από κάθε email, σε σχέση με το δικό σου περιεχόμενο (βιβλίων, προϊόντων και υπηρεσιών), αλλά και η προσωπική σου σχέση με αυτή την λίστα, θα καθορήσει την επιτυχία σου, ή την αποτυχία σου.

Social Media- Facebook, Twitter, Youtube και ό,τι άλλο νιώθεις ότι σου ταιριάζει, είτε σου αρέσει, είτε όχι είναι ένα από τα πιο ισχυρά μονοπάτια για να περάσεις τα «καλά» νέα των βιβλίων και υπηρεσιών ή προϊόντων σου στα μέλη, τους αναγνώστες και τους μελλοντικού σου πελάτες. Θα πρέπει μέσα από το site/blog σου η σύνδεση με τα social media για τους επισκέπτες σου να είναι ένα ξεκάθαρο και εύκολο click κοντά.

Σελίδες Πώλησης- Το site/blog σου υπάρχει για να ενισχύσει τις πωλήσεις των βιβλίων, υπηρεσιών και προϊόντων σου, ως Συγγραφέας/Επιχειρηματίας. Για κάθε βιβλίο, προϊόν, και υπηρεσία σου θα πρέπει να υπάρχει και μια διαφορετική σελίδα, την οποία θα πρέπει να μελετήσεις και να παρουσιάσεις πολύ καλά. Όπως επίσης θα πρέπει να υπάρχει και μία σελίδα με όλα τα προϊόντα, βιβλία και υπηρεσίες σου για να μπορεί κάποιος να τα δει όλα μαζί κι από εκεί να επιλέξει.